جمعه, می 3, 2024
اخبار

تاکو بل یک رویداد شبیه E3 برگزار کرد و عجیب بود

سلام به همه. به جمعه خوش آمدید به آخر هفته رسیدی تبریک می گویم. من یک چیز ویژه برای همه شما دارم: رویداد Live Mas 2024 Taco Bell. این چیه؟ این اساسا یک است تاکو بل mini-E3 با اجرای موسیقی، اعلامیه‌ها و تمام لحظات ترسناکی که از چیزی شبیه به این می‌خواهید، کامل می‌شود. بله، اگر حدس می‌زنید که این یک رویای عجیب و غریب و تب‌سرمایه‌داری متاخر است، حق با شماست.

تا زمانی که شخصی در توییتر شروع به توئیت کردن در مورد آن کرد، نمی دانستم این رویداد در حال وقوع است. بلافاصله همه چیز را رها کردم و شروع به نگاه کردن کردم.

تاکو بل

این رویداد با حضور مدیر عامل تاکو بل آغاز شد و در مورد اینکه زنجیره فست فود چقدر عالی است و چگونه همه می توانند از تاکوها و بوریتوهای غول پیکر خود لذت ببرند، صحبت کرد. برای نشان دادن این موضوع، او به توییتی اشاره کرد که من 98 درصد مطمئن هستم که شوخی است و نباید توسط کسی جدی گرفته شود، مخصوصاً کسی که تاکو بل را اداره می کند. تاکو بل را “آخرین دیگ ذوب عالی کلاس در این کشور” می نامند.

بعد از آن هیجان حتی بیشتر شد، و من با همه شما صادق خواهم بود: اگر برای اطلاع از اخبار مهم در مورد Baja Blast یا آنچه در منوی Taco Bell در آینده وجود دارد، به این رویداد متصل می‌شوید، احتمالاً کمی ناامید شده‌اید. در مورد هیجان در این کنفرانس یوبی سافت از سال 2015 قرار گرفت.

اسکرین شات: تاکو بل/کوتاکو

در مقطعی، شخصی شروع به اهدای جوایز برای بهترین هک منو و بهترین عروسی زنگ تاکو کرد. بعداً کل مراسم برای چند دقیقه متوقف شد دو پسر موسیقی آکوستیک می نوازند. به نظر خوب می آمدند، اما عکس های دوربین از جمعیت (از جمله کلاه یک پسر که روی آن نوشته شده بود “Wet Dreams Surf Club”) به نظر می رسید نشان می دهد که اتاق اصلاً در آن حال و هوا نیست و فقط می خواستم بدانم تاکو بل چیست. سقوط.

بالاخره بعد از 30 دقیقه…هر چه در نهایت، تیلور مونتگومری، مدیر ارشد بازاریابی تاکو بل وارد شد تا برخی از اخبار محصولات تاکو بل را با تشویق و تشویق شدید ارائه کند. خبر: تاکو بل می خواهد و قصد دارد تا سیب زمینی سرخ شده ناچو محبوب خود را به یک آیتم منوی دائمی تبدیل کند. اما آنها هنوز در تلاشند تا بفهمند چگونه. خوب…

پس از آن او به ما سایه ای داد (همین طور است). HiFi Rush در Xbox Developer Direct!) و یک “Cheesy Chicken Crispanda” جدید را معرفی می کند، یک امپانادای پر شده با پنیر خرد شده و پر شده با مرغ. وقتی او تأیید کرد که این آیتم منوی جدید هفته آینده در سراسر کشور در دسترس خواهد بود، مردم نفس نفس زدند (شوخی نکردند).

تصویر همراه با مقاله با عنوان Taco Bell رویدادی شبیه E3 برگزار کرد و عجیب بود

اسکرین شات: تاکو بل/کوتاکو

بعد، او فاش کرد که تاکو بل در حال اضافه کردن ناگت مرغ به منو است. با دیدن آن تکه های مرغ سرخ شده، یکی از میان جمعیت فریاد زد: «به هیچ وجه!» مونتگومری سریع پاسخ داد: «بله، همینطور! هر کس گفت “نه راه”، بله، دختر، دختر!

سپس، بعد از چند بوق هوامونتگومری یک آیتم جدید با “زمان بسیار محدود” را معرفی کرد: بستنی Baja Blast. شروع برای تابستان امسال برنامه ریزی شده است. من فرض می کنم در این مرحله حداقل یک نفر از مخاطبان از همه اخبار تاکو بل غش کرده است. فقط خیلی زیاد بود.

تصویر همراه با مقاله با عنوان Taco Bell رویدادی شبیه E3 برگزار کرد و عجیب بود

اسکرین شات: تاکو بل/کوتاکو

و برای همه شما دیوانه ها، تاکو بل می داند که از بسته های خسته کننده قدیمی خسته شده اید. به همین دلیل است که آنها امسال در حال تغییر هستند و ما اولین نگاهی به موارد جدید انداخته ایم. چیزهای هیجان انگیز، مردم من در حال ارتعاش هستم.

اما تاکو بل هنوز تمام نشده بود. خیر بعد از همه اینها، مونتگومری عکسی از یک کرانچ روپ را نشان داد و گفت: “به نظر یک کرانچ روپ معمولی است، درست است؟” بچه ها، این اولین سرنخ شماست که آن مرد قرار است همه شما را فریب دهد. و او این کار را کرد. معلوم شد که یک Crunchwrap معمولی (GASP!) نبود، اما در واقع حاوی یک Cheez-I غول پیکر بود.

بسیاری از تماشاگران رفتند: “اووووووووووووو!” شخص دیگری در وحی فریاد زد: «واهههه!»

“من به شما تقدیم می کنم: Cheez-It Crunchwrap!” مونتگومری می گوید این آیتم جدید در تابستان امسال در هر تاکو بل در دسترس خواهد بود. این مراسم سپس با استراحت رپ به پایان رسید.

از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید و Live Mas را به خاطر بسپارید!

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *