چهارشنبه, می 1, 2024
اخبار

چگونه روفوس شینرا را شکست دهیم

در یکی از آزاردهنده ترین سکانس های مبارزه از Final Fantasy VII Rebirthپرزیدنت روفوس شینا برای پذیرش کلود ظاهر می شود یک مسابقه تک به تک در بشقاب طلا در فصل 12. همانطور که در بازسازی Final Fantasy VIIروفوس حریف سریع و مرگباری است. با این وجود، اگر از تکنیک‌های درست استفاده کنید، او بسیار شکست‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: کاری که لعنتی انجام میده FF7 تولد دوبارهدشواری پویا؟

نبرد روفوس شما را مجبور می کند که از حملات بیشتر از نبردهای دیگر طفره بروید تجدید حیاتو باید به دنبال دهانه های کلیدی بگردید که بتوانید آن ها را محکم ببندید.

راه حل سه مرحله ای برای مبارزه با روفوس

هنگام مبارزه با روفوس باید کمی خویشتن داری و صبر به خرج دهید و دریچه های روشنی از فرصت را ایجاد کنید. حملات او آسیب وحشتناکی وارد می کند، او سریع است و به راحتی می تواند ضدحمله کند و شما را بیهوش کند. در اینجا سه ​​توصیه وجود دارد که باید هنگام مبارزه با Rufus Shinra به خاطر بسپارید.

من به شما می گویم که باید از گلوله طفره بروید

برای جلوگیری از حملات مختلف روفوس برای نفوذ به حلقه های زیادی آماده شوید. در واقع، توصیه می‌کنم قبل از شروع حملات فرود، زمان بگذارید و عادت کنید به طور قابل اعتماد از حملات او طفره بروید. مبارزه با روفوس تقریباً مانند چندوظیفگی است و شما باید به مانورهای فراری خود تکیه کنید تا عملاً در خلبان خودکار باشید و به دنبال راه هایی برای حمله به او باشید.

هنگامی که به طفره رفتن از حملات او عادت کردید، وقت آن است که از حمله برد ابری برای افزایش متر ATB خود استفاده کنید.

ATB خود را با حملات دامنه دار Cloud پر کنید

Cloud یک حمله برد بسیار خوب دارد، که لزوماً در هر ضربه خیلی قوی نیست، اما قطعا مفید است. پس از اصابت به دایره و سپس بلافاصله مربع، ابر پرتویی از تیغه خود را آزاد می کند که به سمت هدف پرواز می کند (مطمئن شوید که حریف خود را با R3 در دید خود دارید). اگر موقعیت را حفظ کنید، او از نظر فیزیکی به سمت حریف خود پرواز می کند. دومی می تواند شما را با روفوس به دردسر بیاندازد، زیرا او احتمالاً ضدحمله خواهد کرد.

البته می توانید به اسپم کردن دایره ادامه دهید و سپس دکمه مربع را چند بار فشار دهید تا به Rufus حمله کنید، اما پرتوهای تیغه Cloud آسیب زیادی وارد نمی کنند. در عوض، آنها برای افزایش ATB Cloud مفیدتر هستند، که باید به محض شروع بارگذاری مجدد Rufus از آن استفاده کنید. پس از مدتی، Rufus نیز از این حمله مصون خواهد شد، بنابراین شما باید آنقدر ضربه بزنید تا ATB خود را دوباره پر کنید و سپس به Rufus اجازه دهید تا حمله خود را انجام دهد، پس از آن احتمالاً نیاز به بارگذاری مجدد خواهد داشت.

انیمیشن ریلود روفوس او را به شدت آسیب پذیر می کند

روفوس در ضدحملات خود شرور است، اما اگر در حین بارگذاری مجدد منتظر ضربه زدن به او باشید، به راحتی می توانید به او فشار بیاورید. انیمیشن Reload او (که با کلمه Reload بالای سرش همراه است) پنجره فرصت شماست. نه تنها باید مدام از حملات او طفره بروید، بلکه باید در محدوده بمانید تا آماده حمله باشید. استفاده از توانایی های ATB Braver و Focused Thrust نیز او را بیشتر به حالت Staggered سوق می دهد. ایده خوبی است که میانبرهای این حملات را تنظیم کرده و به خاطر بسپارید – مخصوصاً Focused Boost، که Cloud شارژ را به سمت او می فرستد.

GIF: اسکوئر انیکس / کلر جکسون / کوتاکو

علاوه بر این، اگر منتظر بمانید تا او عملاً عمل بارگذاری مجدد را انجام دهد، زمانی که Cloud حمله خود را انجام دهد، اغلب دیر شده است و با ضدحمله روفوس مجازات خواهید شد. به یاد داشته باشید که او همیشه پس از انجام برخی حملات مبتنی بر سلاح، بارگذاری مجدد می کند. به شرطی که بتوانید از او دوری کنید، بلافاصله پس از استفاده روفوس از Guns Akimbo، فرصت خوبی برای نزدیک شدن و زدن چند ضربه دیدیم.

چند ملاحظه دیگر

تو ممکن است روفوس را با مواد ارگانیک مسموم کنید. آسیب زیادی نمی زند، اما می تواند HP را به آرامی تخلیه کند. به علاوه، اشغال آن ارزشمند است عجله و/یا جادوهای محافظتی مانند مانع/حفاظت روی خودتان توجه داشته باشید که روفوس هیچ نقطه ضعف ابتدایی ندارد. بنابراین با خیال راحت از یکی از Cloud استفاده کنید اسلات مواد برای موضوع این عملکرد کلی رزمی او را بهبود می بخشد و طلسم های شفابخش مانند باران.

بیشتر بخوانید: FF7 تولد دوبارهتوضیح صفحه گیج کننده «تکرار مجدد از این مبارزه».

توجه داشته باشید که در طول کات سین که بین مبارزه Elena/Rude و مبارزه Rufus رخ می دهد، می توانید با نگه داشتن دکمه مربع به منوی اصلی دسترسی پیدا کنید. اگر فقط می خواهید مبارزه با Rufus را دوباره شروع کنید، Retry From را انتخاب کنید. این نبرد” پس از توقف بازی و انتخاب “Replay”

اسکرین شات: اسکوئر انیکس / کلر جکسون / کوتاکو

با دارک استار چه کنیم؟

روفوس یک دوست سگ دارد که به طرز وحشتناکی آزار دهنده است. زمانی که شما روفوس را تا حدود نیمی از سلامتی او شکست دهید، او به مبارزه خواهد پیوست. متوجه خواهید شد که بین این دو ارتباط وجود دارد و قطع این ارتباط به سگ فشار می آورد.

روی حذف Darkstar در اسرع وقت تمرکز کنید. شکایت از او ATB شما را افزایش می دهد. توصیه می‌کنم از استفاده از Triple Strike اجتناب کنید، زیرا احتمالاً منجر به حمله Cloud به Rufus می‌شود و خطر ضدحمله ریاست‌جمهوری را به همراه خواهد داشت که برای HP و زمان شما هزینه خواهد داشت.


نبرد کولوسئوم در فصل 12 مطمئناً با بیش از حد حسی با موسیقی بلند و پچ پچ مداوم از گویندگان مرز دارد. این امر از برخی جهات سرنگونی پسر رئیس جمهور سابق را سخت تر می کند. اما اگر از حملات او طفره بروید و در لحظه مناسب ضربه بزنید، از این مبارزه خارج شده و به سمت لحظات پایانی این RPG حماسی می روید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *