پنج‌شنبه, می 2, 2024
PlayStation

این آخر هفته چی بازی میکنی؟ – مسأله 515

خب، ما اصلاً انتظار نداشتیم که: همه به Helldivers 2 وسواس دارد. جدی، اگر سه روز پیش به من می گفتی که از جوخه انتحاری پیشی می گیرد، هرگز حرفت را باور نمی کردم. و هنوز اینجاییم.

آرون باین

این آخر هفته من در Helldivers 2 تمرین می کنم، که قبلاً ثابت شده است که بسیار سرگرم کننده است. این یک حمام خون مطلق است و بهترین حالت زمانی است که همه چیز برای شما خراب شود.

جیمی اونیل

در حالی که من مشتاقم آپدیت فوریه نسخه 1,000,006 را بررسی کنم تا ببینم آیا رفع اشکال و اشکالات کمتری وجود دارد یا خیر، و علیرغم کنجکاوی من پس از بررسی کوچک خود در سال گذشته، فقط کمی برای بازی مجدد Flashback 2 انگیزه دارم. .

خیل آدم

من هم مانند بسیاری دیگر، قصد دارم آخر هفته را در Helldivers 2 به جستجو در خصمانه ترین جهان های بیگانه کهکشان بپردازم. این واقعاً بسیار سرگرم کننده است، با فرض اینکه شما یک بازی را دریافت کنید، و من در حال حاضر چند گزینه برای تجهیزاتی در ذهن دارم که می خواهم روی آنها کار کنم. دشواری‌های بالاتر واقعاً به تمرکز و هماهنگی نیاز دارند، و به طرز خطرناکی آسان است که به یک مأموریت دیگر بازگردید.

رابرت رمزی

اگر زمان اجازه دهد، این آخر هفته سعی می کنم چند Helldivers 2 را بازی کنم تا ببینم این همه هیاهو برای چیست. من از زمان Monster Hunter World تا به حال با یک بازی Co-op واقعا عالی روبرو نشده ام، بنابراین امیدوارم این یکی موفق باشد!

سامی بارکر

همه همین را می گویند، پس چه لعنتی، درست است؟ من ممکن است این مورد Helldivers 2 را امتحان کنم.

استفان تیلبی

من یک بار دیگر مشغول بررسی وظایف هستم، بنابراین این آخر هفته روی آن تمرکز خواهم کرد. با این حال، ممکن است سعی کنم زمانی را برای Helldivers 2 پیدا کنم، که واقعاً منتظر آن بودم.


یعنی یک بسیار از Helldivers 2، مردم! اما آیا شما نقش خود را انجام می دهید یا مشغول بازی دیگری هستید؟ مثل همیشه، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *