پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

بازی های تابستانی 2023 به سرعت به پایان رسید و 2.2 میلیون دلار جمع آوری کرد

Summer Games Done Quick 2023 رویداد یک هفته ای و 24 ساعته خود را در روز یکشنبه با کمک 2.2 میلیون دلاری به شریک خیریه خود به پایان رساند. پزشکان بدون مرز. نکات برجسته رویداد شامل دویدن Breath of the Wild با چشم بسته، مسابقات روز راه اندازی Street Fighter 6 و آموزش Speedrunning Bastion بود.

رویداد اسپیدرانینگ تابستانی به صورت حضوری در هیلتون مینیاپولیس از 28 مه تا 4 ژوئن برگزار شد، با برنامه‌ریزی‌های سرعت دویدن پشت سر هم در طول مدت رویداد. Summer Games Done Quick نیز به صورت زنده در Twitch پخش شد و همه اجراها را می توان دوباره تماشا کرد بازی انجام شد Quicks YouTube.

از زمان اولین رویداد Games Done Quick در سال 2010، این سازمان بیش از 46.2 میلیون دلار برای خیریه ها از جمله پزشکان بدون مرز، بنیاد پیشگیری از سرطان، سازمان تحقیقات اوتیسم، CARE و صندوق مالالا جمع آوری کرده است.

یکی از اجراهای برجسته این هفته بود بوبزیادویدن با چشم بسته Breath of the Wild، که حتی سریعتر از حد تخمین زده شده در مجموع یک ساعت و 33 دقیقه به پایان رسید. دویدن، مهارت‌های فنی فوق‌العاده دونده را به همراه تجزیه و تحلیل تخصصی دقیق تکنیک‌های نشان‌داده‌شده به نمایش گذاشت. اجرای BOTW با چشم بسته قرار بود یک رویداد جایزه باشد، به این معنی که تنها در صورتی برگزار می‌شود که طرفداران به آستانه اهدای خاصی برسند – در این مورد، 2 میلیون دلار.

رویداد بعدی Games Done Quick، نمایشگاه Flame Fatales مخصوص بانوان در ماه اوت است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. هنگام خرید از سایت ما، GameSpot ممکن است درصدی از فروش را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *