پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

نینتندو تعداد نامعلومی از پیمانکاران را اخراج می کند

نینتندو آمریکا در حال حاضر در حال اخراج تعداد نامعلومی از پیمانکاران است که به تست بازی ها و سخت افزار کمک می کنند. مشخص نیست چه تعداد کارگر تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، اما تخمین زده می شود که بیش از 100 پیمانکار باشد.

در بیانیه ای به کوتاکویکی از سخنگویان نینتندو گفت که این تغییرات “شامل تغییراتی است که منجر به پایان سفارشات پیمانکاران و همچنین ایجاد تعداد قابل توجهی از موقعیت های تمام وقت جدید می شود.” این گزارش توضیح می دهد که برخی از پیمانکارانی که با نینتندو آمریکا کار می کنند احساس کرده اند. مدتی است که آنها به دنبال کار تمام وقت در شرکت مورد استثمار قرار گرفته اند و دستمزد کمتری دریافت کرده اند. اگرچه برخی از تسترها از حوزه تست نرم افزار استخدام و اخراج می شوند، اما بقیه اخراج می شوند. نینتندو اعلام کرده است که افرادی که تحت تاثیر قرار گرفته اند، دستمزد اخراج دریافت خواهند کرد.

در بیانیه کامل کوتاکو آمده است:

نینتندو آمریکا (NOA) قابلیت های تست محصول خود را سازماندهی مجدد کرده است تا یکپارچگی جهانی بیشتر در تلاش های توسعه بازی ایجاد کند. این تغییرات همچنین NOA را با رویه‌ها و گردش‌های کاری تست بین‌منطقه‌ای هماهنگ‌تر خواهد کرد.»

این تغییرات منجر به پایان یافتن سفارشات پیمانکاران و ایجاد تعداد قابل توجهی از موقعیت های تمام وقت جدید می شود. برای تمام قراردادهایی که در حال اتمام هستند، آژانس های پیمانکاران با پشتیبانی NOA بسته های انفصال را ارائه می دهند و در طول انتقال پشتیبانی ارائه می دهند.

ما از پیمانکارانی که ما را به خاطر کمک‌های مهمی که به شرکت ما کرده‌اند، بسیار سپاسگزاریم و از صمیم قلب به خاطر تلاش و خدمات سختشان به نینتندو تشکر می‌کنیم.»

در ادامه این گزارش آمده است که سه پیمانکار که با Kotaku صحبت کرده‌اند، متوجه یک «آرامش» شده‌اند که در این مدت هیچ بازی اول‌پارتی جدیدی آزمایش نشده است. علاوه بر این، هیچ یک از آنها سوئیچ 2 آینده را که در ابتدا انتظار می رفت در نیمه دوم سال عرضه شود، آزمایش نکرده بودند. به دلیل این کاهش‌ها، برخی از پیمانکاران ابراز نگرانی کرده‌اند که ممکن است بازی‌های بزرگ‌تر نینتندو به اندازه کافی آزمایش نشوند.

متأسفانه امسال نیز اخراج کارگران همچنان رو به افزایش است. اخیراً، Indeed 25 کارمند خود را اخراج کرد و ماه گذشته سونی 900 کارمند خود را اخراج کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *