پنج‌شنبه, می 2, 2024
مقاله

مدیرعامل Embracer می گوید هنوز خیلی زود است که این شرکت در مورد خرید استودیوهای جدید صحبت کند.

لارس وینگفورز، مدیرعامل Embracer اعتراف کرده است که خیلی زود است که این شرکت در مورد خرید استودیوهای جدید صحبت کند.

در گفتگو با سرمایه گذاران – رونویسی شده توسط RPS – وینگفورز گفت که پس از اخراج بیش از 1300 شغل، لغو ده‌ها بازی و بستن استودیوهایی مانند Free Radical توسعه‌دهنده Timesplitters و توسعه‌دهنده Saints Row Volition، این “بالاترین تمرکز و اولویت” تیم بود، “برای افزایش سودآوری و تولید جریان نقدی”. صرفاً با انجام بهتر کارها.» محصولات و بازی ها”.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، امید محتاطانه ای نهفته است.در یوتیوب تماشا کنید

“من می خواهم بیشتر انجام دهم [mergers and acquisitions] معاملات – من فکر می کنم هنوز خیلی زود است که در مورد تقویت موتورهای M&A صحبت کنیم.

ما اکنون در مراحل پایانی بررسی آینده گروه هستیم و این بالاترین تمرکز و اولویت ما است – اینکه چگونه خودمان را راه اندازی و ساختار می کنیم، چگونه از دارایی هایی که در گروه داریم استفاده می کنیم و چگونه آنها با هم کار می کنند و چگونه ما می تواند آنها را بهتر با هم استفاده کند و از عملکردهای مختلف استفاده کند.

وینگفورز افزود: «من فکر می‌کنم تمرکز ما در حال حاضر این است – افزایش سودآوری و تولید جریان نقدی صرفاً با ساختن محصولات و بازی‌های بهتر».

جالب است که امبراسر گفت که شرکت‌هایی که بسته یا واگذار شده‌اند «جریان نقدی منفی» دارند و شرکت‌های باقی‌مانده «برای فروش نیستند».

ما اکنون در پایان ماه مارس در حال تکمیل برنامه بازسازی هستیم و فرآیند بازسازی گیربکس بخشی از آن برنامه بود. در حال حاضر، من می گویم، نه کاملاً به صورت روزانه، بلکه به صورت هفتگی توسط شرکت هایی که مایلند دارایی های خاصی را در گروه به دست آورند، نزدیک می شویم.

وینگفورز گفت: «و من کاملاً روشن کرده‌ام که آنها برای فروش نیستند زیرا بخش بسیار مهمی برای گروه و سهامداران آینده گروه هستند.

Embracer – که Gearbox را تنها در سال 2022 خریداری کرد – اکنون به توافق رسیده است که Gearbox Interactive را به قیمت 460 میلیون دلار به Take-Two بفروشد.

Embracer ابتدا گیربکس را به قیمت 363 میلیون دلار در سال 2021 خریداری کرد. فروش سریع استودیو – که مدت ها انتظار می رفت – بخشی از “برنامه بازسازی جامع” Embracer است که سال گذشته پس از فروپاشی یک “مشارکت استراتژیک بزرگ” در شرکت ارزش 2 میلیارد دلاری راه اندازی شد. در ماه می آغاز شد.

اگر این تراکنش کامل شود، Take-Two دو فرنچایز Borderlands و Tiny Tina’s Wonderlands و همچنین Homeworld، Risk of Rain، Brothers in Arms و Duke Nukem را به دست خواهد آورد. انتظار می رود بسته شدن در سه ماهه اول سال مالی 24/25 تکمیل شود و در ژوئن 2024 به پایان برسد.

Embracer به حفظ تعدادی از دارایی ها مانند Lost Boys که گیرباکس در سال 2022 خریداری کرد، ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *