جمعه, می 3, 2024
مقاله

هفته آینده «تست استرس آنلاین» Mortal Kombat 1 در آستانه انتشار است

پس از باز کردن درهای ثبت نام در پایان ماه مه، توسعه دهنده NetherRealm اکنون تاریخ های تست استرس آنلاین Mortal Kombat 1 را اعلام کرده و تأیید کرده است که از روز جمعه برای منتخب بازیکنان ثبت نام شده در PS5 و Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود. 23 ژوئن.

به طور دقیق تر، تست استرس آنلاین Mortal Kombat 1 – که NetherRealm می گوید برای “تعریف عمدی بر زیرساخت های آنلاین ما و شناسایی مشکلات احتمالی” قبل از انتشار طراحی شده است – از جمعه 23 ژوئن ساعت 4 بعدازظهر BST / 8:00 صبح به وقت PDT تا دوشنبه اجرا می شود. ، 26 ژوئن، در همان زمان اجرا شد.

این تست برای بازیکنان Xbox Series X/S و PS5 در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، برزیل و اروپا آزاد است، اما مکان‌ها محدود است. شرکت کنندگان به صورت تصادفی از بین افرادی که در وب سایت برادران وارنر ثبت نام کرده اند انتخاب می شوند. ثبت نام صورت می گیرد هنوز باز است اگر می خواهید درگیر شوید

تریلر رسمی معرفی Mortal Kombat 1.

برادران وارنر اطلاعات زیادی در مورد ویژگی‌هایی که تست استرس Mortal Kombat 1 شامل می‌شود فاش نمی‌کند، اما می‌دانیم که این بازی از حالت چندنفره آنلاین 1v1 و همچنین حالت تک‌نفره کلاسیک تاورز در برابر حریفان هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

تست استرس Mortal Kombat 1 دارای سوالات متداول است دستورالعمل های کامل اطلاعات مربوط به نحوه بازخرید کدهای دیجیتالی شرکت کنندگان منتخب، چهارشنبه آینده، 21 ژوئن، ایمیل خواهد شد.

بعد از تست استرس آنلاین، Mortal Kombat 1 – یک راه‌اندازی مجدد در یک جهان “دوباره” که توسط خدای آتش لیو کانگ ایجاد شده است – آزمایش بتا خواهد داشت و بازی کامل را برای Xbox Series X/S در ماه آگوست منتشر خواهد کرد. پلی استیشن 5، رایانه شخصی و سوییچ در 19 سپتامبر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *