جمعه, می 3, 2024
مقاله

ویژگی Rebirth دیابلو 3 ممکن است در دیابلو 4 بازگردد

بلیزارد پیشنهاد کرده است که ویژگی Rebirth دیابلو 3 می تواند در دیابلو 4 نیز موجود باشد.

در اوایل سال جاری، بلیزارد تایید کرد که بازی Diablo 4 به بازیکنان نیاز دارد تا در هر فصل شخصیت‌های جدیدی بسازند. این موضوع بحث‌های گسترده‌ای را برانگیخت و بسیاری بر این باور بودند که این تصمیم باعث می‌شود که گیمرهای معمولی‌تر Diablo 4 طعمی تلخ ایجاد کند.

تریلر اعلامی Diablo 4 Season of the Malignant.در یوتیوب تماشا کنید

اگرچه این حرکت بحث برانگیز است، اما شبیه نحوه عملکرد محتوای فصلی در تابلوهای امتیازات Diablo 2 و فصل های Diablo 3 است. با این حال، Diablo 3 چیز دیگری برای ارائه داشت – ویژگی Rebirth.

این ویژگی اساساً به بازیکنان این امکان را می‌داد که یکی از شخصیت‌های غیرفصلی خود را انتخاب کرده و به عنوان یک شخصیت فصلی به فصل جدید منتقل کنند.

این کاراکتر از تمام تجهیزات خارج می شود و به سطح یک باز می گردد.


ویژگی Rebirth دیابلو 3.

اکنون، آدام فلچر، مدیر توسعه جامعه جهانی بلیزارد، تأیید کرده است که بسیاری علاقه مند به اجرای این ویژگی در Diablo 4 هستند.

فلچر گفت: «تولد مجدد هنوز یک ویژگی در D4 نیست. اما ما این را بارها شنیده ایم، بنابراین تیم از آن آگاه است.

در حالی که دور از وعده است، اما به نظر می رسد «هنوز» بلیزارد حداقل در نظر دارد ویژگی Rebirth خود را در آینده به Diablo 4 اضافه کند.

در مورد آن فصل ها، فصل اول Diablo 4 – معروف به فصل بدخیم – در 20 جولای پخش می شود.

با باس فایت جدید، خط جستجوی جدید، و تجهیزات جدید برای به دست آوردن، این فصل “مزاحمات پوسیده” را معرفی می کند، هیولاهای شرور که دیوانه وار در Sanctuary پرسه می زنند.

در کنار کورموند، کشیش سابق کلیسای جامع نور، یک خط جستجوی جدید بر مبارزه با این دشمنان جدید تمرکز خواهد کرد. کورموند به شما آموزش می دهد تا «قلب های بدخواه» را که منبع قدرت هیولاها هستند، تسخیر کنید و «آنها را به قدرت های تغییر دهنده ساختار تبدیل کنید». ویدیوی بالا را برای تریلر فصل آینده تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *