شنبه, می 4, 2024
اخبار

متأسفانه، بازی جدید Myst Creator حاوی بسیاری از موارد تولید شده توسط هوش مصنوعی است

سیان، استودیو پشت آن رمز و راز و بریده شده، چندین سال است که از طریق کیک استارتر بازی های خود را تامین مالی می کند. آن سال 2016 است کالبد شکافی ساخته شد و سال 2023 هم همینطور فلکاین بار با کمک بیش از کمی از ماشین هانیز توسعه یافت.

برای استودیویی با چنین سابقه درخشان، بررسی های کاملاً متفاوت برای فلک باید سورپرایز باشد. طرفداران از برخی بخش‌های طراحی پازل ناراضی هستند، اما همچنان به این موضوع اشاره می‌کنند که دنیای بازی چقدر مسطح است، چقدر روایت ضعیف است و چقدر ضعیف است. فلک داستان های درون بازی که واقعاً در مقایسه با بلاک باسترهای دهه 90 سیان متمایز است.

این ویدیوی مقدماتی، روایت یکنواخت بازی را برجسته می کند

به نظر می رسد دلیل خوبی برای برخی از این موارد وجود دارد. مانند گرگوری اوری ویر ابتدا به این موضوع اشاره کرد همانطور که تیتراژ بازی را مطالعه می کنید، متوجه می شوید که حرفه های خاصی – مانند صداپیشگی – در جایی که انتظار دارید در کنار آهنگسازان و هنرمندان باشد، ذکر نشده است. وقتی تیتراژ از شرکای خارجی مانند انویدیا تشکر می‌کند، فکر می‌کنید که آنها کاملا فراموش کرده‌اند که صداپیشگان خود را تایید کنند.

زمانی که به آن رسیدید، اعتبار نهایی به معنای واقعی کلمه روی صفحه نمایش چشمک می زند قبل از تشکر از جریان های حامیان Kickstarter:

تصویر مقاله ای با عنوان

تصویر: فلک

این قطعا توضیح می دهد که چرا بسیاری از قطعات تاریخ بازی – مانند “دفترچه خاطرات، سیاهه ها، چک لیست ها، روزنامه ها، داستان ها، آهنگ ها، شعرها، نامه ها” و “کاغذهای پراکنده” –بسیار ناامیدکننده توصیف شدند و چرا بسیاری از بازیکنان از بی‌جان بودن روایت شکایت کردند.

من با سیان تماس گرفتم و از آنها به طور خاص در مورد میزان دخالت انسان در داستان و متون داستانی بازی (روزنامه ها، نامه ها و غیره) پرسیدم. جواب شما:

“محتوای به کمک هوش مصنوعی” که در تیتراژهای Firmament به نمایش گذاشته شده است دقیقاً همین است. محتوایی است که وضعیت نهایی آن را در بازی خواهید دید و توسط سرویس ها پشتیبانی می شود و کاملاً بر اساس آنچه که بسیاری آن را “KI” می دانند و ساخته اند ایجاد نشده است. استفاده از کارمندان سیان

به عنوان مثال، تمام محتوای صداپیشگی 100٪ توسط یک انسان واقعی انجام شده است (که ممکن است با گوش دادن به آن مشخص باشد، به خصوص با توجه به ریتم و محتوای اجرا – نمی توانیم تصور کنیم که چگونه خواهد بود). (در پاسخ به سوال شما که انگار کاملاً ماشین تولید شده است) اما تن، زیر و بم و لحن اجرای نهایی با استفاده از یکی از این خدمات و با رضایت هنرمند تغییر یافته است. امیدواریم که این موضوع همه چیز را روشن کند و مثال خوبی از منظور ما از «محتوای با کمک هوش مصنوعی» ارائه دهد.

توجه داشته باشید که این توضیح نمی دهد که چرا به این صداپیشگان اشاره نمی شود (اگرچه هوش مصنوعی دارد!) و چرا آنها از هوش مصنوعی (به جای ابزارهای ضبط/میکس معمولی) برای افزودن “تیمبر، زیر و بم و لحن” به انسان استفاده کردند. صدا تغییر می کند و به جنبه های متعدد دیگری که طرفداران از آنها شکایت کرده اند، مانند اشعار و آهنگ ها توجهی نمی کند.

این بد است! این سومین بازی در یک ماه گذشته است داشتیم تاکید برای اجرا یا پرداخت هزینه برای اجرا محتوای وحشتناک و آشکارا تولید شده توسط ماشین. بازخورد در هر صورت –حتی در صفحه Kickstarter این بازیجایی که بسیاری از حامیان حمایت خود را اعلام کردند سال ها حتی قبل از اینکه محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وجود داشته باشد– واضح بود: مردم این چیزها را در بازی های خود نمی خواهند!

تصویر مقاله ای با عنوان

اسکرین شات: کیک استارترها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *