شنبه, می 4, 2024
برترین

جلد بعدی Chainsaw Man را می توان در آمازون پیش خرید کرد

اگر از طرفداران انیمیشن هستید، به احتمال زیاد از طرفداران مرد اره برقی نیز هستید. نوشته و طراحی شده توسط Tatsuki Fujimoto، مجموعه مانگای موفق از زمانی که انتشار آن در چند سال پیش آغاز شد، از محبوبیت زیادی برخوردار شده است، و اگر به دنبال اضافه کردن فصل جدیدی به مجموعه مانگای خود هستید در حالی که منتظر قسمت های جدید این اقتباس انیمه هستید. بیرون، تو خوش شانسی جلد 15 به طور رسمی در 7 می منتشر می شود، پیش خرید در آمازون امکان پذیر است. این مجموعه جدید از بخش های مانگا با قیمت معمولی 12 دلار، اندکی به 10.80 دلار کاهش یافته است.

مرد اره برقی جلد 15

جلد جدید خط داستانی hors d’oeuvre در قوس آکادمی مرد اره برقی، فصل های 123-133 مانگا را پوشش می دهد و دنجی و آسا را ​​دنبال می کند که سعی می کنند از شیطان در حال سقوط و برنامه هایشان برای تبدیل این دو نفر به مسیر اصلی ساکنان فرار کنند. از جهنم مانند فصل‌های قبلی، هنر فوجی‌موتو فوق‌العاده به نظر می‌رسد و داستان در طول مسیر پیچش‌های وحشیانه‌ای دارد.

اگر همچنان به دنبال مانگای مرد اره برقی هستید، می توانید همه آنها را دریافت کنید 11 جلد از حماسه امنیت عمومی در این جعبه جذاب. این رمان‌های گرافیکی در جعبه‌ای بسیار باحال با آثار هنری سه‌گانه اصلی دنجی، پاور و آکی بسته‌بندی شده‌اند و همراه با یک پوستر انحصاری دو طرفه و تمام رنگی عرضه می‌شوند. به طور معمول 100 دلار، 40٪ کاهش یافته است و در حال حاضر 60 دلار است.

متناوباً، می‌توانید مجلدات مجزای مانگا را برای خواندن بعدازظهر بگیرید. اینها معمولاً 12 دلار قیمت دارند، اما آمازون آنها را با قیمت های مختلف با تخفیف ارائه می دهد. Chainsaw Man یک سریال مانگا برای افراد ضعیف نیست، زیرا روی دنجی و شیطان مورد علاقه اش پوچیتا تمرکز می کند، شکارچیان شیطان کوچک که مجبور می شوند با از بین بردن شیاطین مرگبار بدهی های موروثی را بپردازند. دنجی پس از کشته شدن وحشیانه توسط شیطان زامبی و ارتش مرده‌اش، با بقایای پوچیتا ادغام می‌شود و تبدیل به مرد اره‌ای برقی می‌شود، شیطانی فوق‌العاده قدرتمند و متراکم که به سرعت توسط یک آژانس دولتی برای تضمین امنیت بشریت استخدام می‌شود.

کمان ایمنی عمومی مرد اره برقی

قوس آکادمی مرد اره برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *