پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

طبق گزارش ها، Rocksteady هرگز روی بازی سوپرمن کار نکرده است

با تشکر از a گزارش بلومبرگ، Rocksteady هرگز بازی سوپرمن را اجرا نکرد یا روی آن کار نکرد، اگرچه این یک شایعه گسترده بود. پس از پایان کار استودیو Batman: Arkham Knight در سال 2015، کار روی Batman: Arkham VR را آغاز کرد.

طبق گزارش ها، استودیو سپس کار روی یک بازی چند نفره معرفی نشده را آغاز کرد که هیچ ربطی به جهان Arkham نداشت. سپس در سال 2016، استودیو برادران وارنر مونترال یک بازی Suicide Squad را پس از واگذاری پروژه به Rocksteady لغو کرد.

در حال اجرا: هنوز درباره Suicide Squad: Kill the Justice League مطمئن نیستیم | پیش نمایش عملی GameSpot

فیلم Suicide Squad: Kill The Justice League در دنیایی مشابه سری Arkham می گذرد. در بازی پیش رو، شما به عنوان یکی از چهار شرور DC در جوخه انتحار بازی می کنید و همانطور که از نامش پیداست، وظیفه کشتن Justice League را بر عهده دارید. برخلاف سری Arkham، فیلم Suicide Squad در متروپلیس، جایی که سوپرمن نیز زندگی می کند، اتفاق می افتد. کوین کانروی فقید نیز در نقش بتمن ظاهر خواهد شد.

حتماً پیش‌نمایش Suicide Squad: Kill The Justice League را بخوانید، جایی که فیل هورنشاو نوشت: «ایده از بین بردن لیگ عدالت و دانستن قدرتی که آن‌ها در نبرد با آن‌ها دارند، یک پیش‌نیاز عالی است.» . اما ماموریت‌های جهان باز که در آن شخصیت‌ها از طریق رادیو به شما فحش می‌دهند که چگونه دشمنان به نقطه A یا نقطه B حمله می‌کنند، غیرعادی به نظر نمی‌رسند، به‌خصوص زمانی که در حال حاضر بازی‌های جهان باز زنده زیادی با انواع مشابه وجود دارد. از محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *