یکشنبه, می 5, 2024
PlayStation

مایکل صداپیشه بازی GTA 5 از طرفداران سرسخت قهرمان GTA 6 است: “Lucia’s Hard, Man”

ند لوک، صداپیشه Grand Theft Auto V یکی از طرفداران پر و پا قرص Lucias Vibe، یکی از دو قهرمان اصلی فیلم موردانتظار Grand Theft Auto VI Rockstar است. لوک، که نقش مایکل را در بازی GTA V بازی می‌کرد، گنجاندن این سریال را «بزرگ» خواند و به «دلقک‌هایی» که اصرار دارند سریال به نوعی از گنجاندن این شخصیت ناراحت است، ضربه زد.

در مصاحبه با IGN به عنوان بخشی از ادامه آن GTFM در مجموعه ویدیویی، لوک افکار خود را در مورد افشای ماه دسامبر در قالب کلمات بیان کرد: “لوسیا سخت است، مرد. او در تریلر خوب به نظر می رسید.”

او با پرداختن به واکنش بخش کوچک اما پر سر و صدای مخاطبان به این شخصیت، ادامه داد: بسیاری از این دلقک‌ها در اینجا می‌گویند، ستاره‌های راک بیدار می‌شوند، در بیداری دنیا می‌کوبند. در مجموع، “در گذشته قهرمانان زن دیگری نیز وجود داشته اند، اما نه در چیزی به این بزرگی.”

البته قهرمانان زن دیگری نیز در سری GTA حضور داشته اند، اما لوک حق دارد که می گوید مخاطبان سری GTA اکنون چندین مرتبه بزرگتر شده اند. GTA VI احتمالاً بزرگترین بازی تمام دوران (از نظر تجاری)، یک دستاورد فنی خیره کننده و معیاری برای آینده خواهد بود. اگر گنجاندن یک شخصیت زن قابل بازی به اندازه ای باشد که شما را ناامید کند، آنگاه شما را بیشتر فریب خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *