جمعه, می 3, 2024
PlayStation

این آخر هفته چی بازی میکنی؟ – مسأله 475

این آخر هفته پادشاه جدید اینجا در بریتانیا تاج گذاری می کند، رویدادی تاریخی که بدون شک طعم عجیب و شگفت انگیزی از زندگی بریتانیایی را به دنیا خواهد داد. نیست چگونه. ما اهل شکوه و مراسم نیستیم، بنابراین با پلی استیشن خود از حماقت محافظت می کنیم.

آرون باین

من این آخر هفته به سراغ چند بازی Star Wars Jedi: Survivor می‌روم تا من را با تک‌نفره و تعدادی Chivalry 2 با بچه‌ها برای بازی چند نفره‌ام مشغول کند.

جیمی اونیل

چهار سال قبل از بیمی، من از نزدیک دیدم که چگونه بیلی و جیمی لی در سال 1987 به پادشاهان آرکید تبدیل شدند و آنها را شکست دادند. 36 سال بعد، پس از اعلام بازی Double Dragon Gaiden: Rise of the Dragons، من مسیر خود را از طریق Arcade Archives Double Dragon به عقب برمی‌گردانم.

خیل آدم

بسیار خوب، من تسلیم شدم و Star Wars Jedi: Survivor را خریدم، حتی اگر می‌خواستم Dead Island 2 را تمام کنم، مثل همیشه. تا اینجا واقعا عالی است و من مشتاقانه منتظر غواصی عمیق تر هستم!

لیام کرافت

من با Horizon Forbidden West DLC Burning Shores شروع می کنم و همچنین برای بررسی بازی ترسناک مستقل PS4 The Tartarus Key را بازی می کنم.

سامی بارکر

من فقط به Genshin Impact معتاد شدم. بخش‌هایی از بازی به‌طور باورنکردنی پف کرده‌اند، اما من مصمم هستم که عقب‌نشینی کنم تا بتوانم از به‌روزرسانی‌ها و رویدادهای آینده با سرعت کمی کمتر لذت ببرم.

اسکات مک کری

من در آخر این هفته چند Star Wars Jedi: Survivor را بازی خواهم کرد و امیدوارم بتوانم قبل از آن آن را شکست دهم زلدا.
و Metal Gear Solid برای رنگ Game Boy.

استفان تیلبی

من چند ساعت اول Star Wars Jedi: Survivor رو بازی کردم که تا الان واقعا ازش لذت بردم. با این حال، تلاش کال برای داشتن ریش و مدل مو بیشتر به تعویق افتاده است زیرا زمان آن رسیده است که من با انسانیت درگیر شوم. بررسی به زودی (ish)!


و این همه از ماست! البته مثل همیشه می خواهیم از شما بشنویم: آخر هفته چه بازی می کنید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *