جمعه, می 17, 2024
PlayStation

در جولای امسال در Beat-‘Em-Up PixelJunk Scrappers Deluxe در PS5 و PS4 آشغال جمع کنید

توسعه دهنده Q-Games اعلام کرده است که جدیدترین عنوان آن، PixelJunk Scrappers Deluxe، اکنون تاریخ انتشار دارد. Beat-’em-up در 27 جولای 2023 برای هر دو PS5 و PS4 منتشر خواهد شد.

همانطور که از نام آن پیداست، این اولین نسخه Scrapper نیست. این بازی چند سال پیش برای اولین بار در Apple Arcade منتشر شد، اما اکنون با پشتیبانی کامل از cross-play با این نسخه لوکس این بازی برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه شده است. اگر با بازی آشنا نیستید، به عنوان یکی از چهار زباله جمع‌کننده بازی می‌کنید و زباله‌ها را در پشت کامیون در حالی که به سمت راست می‌چرخد، روی هم می‌ریزید. با این حال، شما همچنین برای ضرب و شتم با بدهای رباتیک روبرو خواهید شد، بنابراین خیابان ها را به روش های مختلف تمیز می کنید.

شما می توانید به تنهایی با همراهان هوش مصنوعی یا با حداکثر سه دوست به صورت محلی یا آنلاین بازی کنید. همانطور که پیشرفت می کنید، قفل Scrapper های مختلف را باز می کنید تا به عنوان کامیون تیم خود بازی کنید و با انواع قطعات قابل تعویض، کامیون تیم خود را سفارشی کنید. اگر سایر بازی‌های PixelJunk نشانه‌ای هستند، این باید بسیار سرگرم کننده باشد. خوشبختانه، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا بتوانیم آن را برای خودمان امتحان کنیم.

آیا منتظر PixelJunk Scrappers Deluxe هستید؟ در قسمت نظرات زیر حرف مزخرف نزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *