جمعه, می 3, 2024
برترین

بلو-ری های جدید خانواده Spy X اکنون با تخفیف در آمازون در دسترس هستند

اگر آن را از دست دادید، یک سری جدید از قسمت‌های Spy X Family اکنون در بلوری با قیمت‌های بسیار تخفیف‌خورده در دسترس است. موجود در آمازون در پیش فرض و نسخه های ویژههر دو نسخه همچنین شامل مجموعه در یک DVD معمولی هستند.

خانواده Spyx X

نسخه محدود دارای برخی ویژگی‌های فیزیکی فوق‌العاده است، از جمله یک جفت دکمه سرآستین شیک، برچسب‌های وینیل، سه کارت هنری از شخصیت‌های اصلی، یک کتاب هنری 40 صفحه‌ای و یک دفترچه یادداشت با چهره‌ی میم‌ساز Anya Forger. در مورد موارد اضافی دیجیتال، هر دو نسخه دارای سکانس های ابتدایی و پایانی، مصاحبه با صداپیشگان و یک موزیک ویدیو هستند.

در صورتی که در زمان انتشار برای اولین بار آن را از دست دادید، Spy X Family یک موفقیت بزرگ در بین طرفداران انیمه بود. داستان سریال در یک کشور خیالی اتفاق می افتد، این سریال به دنبال مامور مخفی Twilight است که به پشت خطوط دشمن می رود و وانمود می کند که یک مرد خانواده است. طولی نمی‌کشد تا توایلایت خانواده‌اش را پیدا کند، اما پیچیدگی اینجاست که او نمی‌داند دختر خوانده‌اش قدرت روانی دارد یا اینکه همسرش مخفیانه یک قاتل است. سگی هم هست که می تواند آینده را ببیند.

این سریال به دلیل اقتباس از مجموعه محبوب مانگا نوشته و تصویرگری شده توسط Tatsuya Endo مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این بلوری شامل 13 قسمت از نیمه دوم فصل اول است. اگر قسمت اول را از دست دادید، می توانید آن را در بلوری سفارش دهید از آمازون و 50% صرفه جویی کنید زیرا قیمت به 32 دلار کاهش یافته است.

چند سری انیمه عالی دیگر در ماه آینده به بلوری می آیند، و اگر از ایده کلاهبرداری های پرخطر علیه ثروتمندان و فاسدها لذت می برید، نمی خواهید این نسخه لوکس Great Pretender را از دست بدهید. در ماه مارس می رسد. برای چیزی متفاوت، یک بازسازی سرگرم‌کننده از کمدی رمانتیک کلاسیک Urusei Yatsura وجود دارد، زیرا هر دو فصل اکنون در رسانه‌های فیزیکی در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *