یکشنبه, می 5, 2024
PlayStation

(برای آسیای جنوب شرقی) تریلر جدید FINAL FANTASY VII REBIRTH فاش شد! – PlayStation.Blog

FINAL FANTASY VII تولد مجدد برای PlayStation®5 دومین ورودی در FINAL FANTASY VII پروژه بازسازی، زیر FINAL FANTASY VII بازسازی در آوریل 2020 منتشر شد. تریلر جدیدی امروز در جشنواره بازی تابستانی 2023، 9 ژوئن، رونمایی شد.

تریلر FINAL FANTASY VII REBIRTH – Summer Game Fest 2023

درباره FINAL FANTASY VII

اولین بار در سال 1997 بر روی سیستم سرگرمی کامپیوتری PlayStation® منتشر شد. FINAL FANTASY VII 25 سالگی خود را در سال 2022 جشن گرفت. این بازی به طور گسترده ای یکی از ویژگی های بارز ژانر RPG در نظر گرفته می شود. عنوان اصلی به دلیل خط داستانی حماسی، شخصیت‌های منحصربه‌فرد و سکانس‌های سینمایی، که از مدرن‌ترین فناوری آن زمان استفاده می‌کرد، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. از آن زمان، بازی بیش از 13.9 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و همچنان از محبوبیت زیادی در بین منتقدان و طرفداران در سراسر جهان برخوردار است. این بازی محبوب حتی به اسپین آف ها، فیلم ها و کالاها نیز گسترش یافته است.

اولین بازی از FINAL FANTASY VII بازسازی پروژه سه گانه، FINAL FANTASY VII بازسازیاین بازی که در سال 2020 منتشر شد، مورد تحسین گیمرها و منتقدان سراسر جهان قرار گرفت، بیش از 20 نقد عالی از رسانه ها دریافت کرد و به عنوان منتخب ویرایشگر برای PlayStation® انتخاب شد. این بازی همچنین به پرفروش‌ترین نسخه دیجیتالی روی پلتفرم PlayStation® در تاریخ SQUARE ENIX تبدیل شد و از زمان انتشار بیش از پنج میلیون محموله و فروش دیجیتالی در سراسر جهان به ثبت رساند. FINAL FANTASY VII تولد مجدددومین بازی از این سه گانه، در حال حاضر در حال توسعه است و در اوایل سال 2024 در سراسر جهان برای PS5 در دسترس خواهد بود.


FINAL FANTASY VII تولد مجدد
・ناشر: SQUARE ENIX CO., LTD.
فرمت: پلی استیشن 5
ژانر: RPG
・تاریخ انتشار: اوایل 2023
· SRP: TBD


© SQUARE ENIX CO., LTD. تمامی حقوق محفوظ است.
طراحی کاراکتر: تتسویا نومورا/روبرتو فراری
تصویر لوگو: © 1997 YOSHITAKA AMANO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *