یکشنبه, می 5, 2024
مقاله

به گفته طرفداران، آخرین پچ Suicide Squad بازی را بدتر کرده است

به گفته طرفداران، پچ اخیر برای Suicide Squad: Kill the Justice League بیش از آنکه رفع شود، مشکلاتی را ایجاد کرد.

جدیدترین بازی پچ دیروز منتشر شد، با توسعه دهنده Rocksteady توضیح داد که “قطعات مختلف، مسدود کننده های پیشرفت، مشکلات اتصال و چندین پیشرفت سمت سرور” را هدف قرار می دهد.

با این حال، در حال حاضر گزارش های متعددی به صورت آنلاین وجود دارد که بازیکنان با مشکلات بیشتری نسبت به قبل مواجه می شوند. یکی می گوید: «چند وصله اخیر بازی را برای بسیاری از مردم خراب کرده است reddit کاربر تأیید کرد که بازیکن دیگری گفته است کپی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League از روی صفحه سیاه بارگذاری نمی شود.

ما بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را بازی کردیم – اما آیا این خوب است؟در یوتیوب تماشا کنید

“یک گام به جلو، دو گام به عقب. من چهار حمله را امتحان کردم. سه تکمیل شد. منجمد پس از انجام یک حمله انتحاری در یک. دو تا از حملاتی که من انجام دادم در “بارگیری متروپلیس” گیر کردند. هنوز نمی توانم تسلط را افزایش دهم. من می خواستم دوبله برای او بد است، “یوتیوبر JayShockblast دیروز به اشتراک گذاشته شد “من…فعلا نمیتونم.”

کاربر دیگری گفت پچ اخیر بازی را در ایکس باکس بدتر کرده است و دیگران به این نتیجه رسیدند که در رایانه شخصی و PS5 هم همینطور است. یکی آمد: «به نظر من این وصله نباید از طریق صدور گواهینامه انجام می شد پاسخ.

بازی اساساً به این صورت پیش می‌رود: “هی، لطفا یک ثانیه بازی را متوقف کن و برگرد.” و من فقط آن را تا زمان DLC Joker نگه می‌دارم نخ می خواند. “من این بازی را فقط برای شروع خودم ادامه نمی دهم.”

منصفانه است که بگوییم Suicide Squad: Kill the Justice League امیدوارکننده ترین شروع را نداشت. در ماه ژانویه، کسانی که برای دسترسی زودهنگام به بازی پول اضافی پرداخت کردند، در زمان راه‌اندازی با باگ‌هایی مواجه شدند – از جمله اشکالی که باعث می‌شد بازیکنان از ابتدا کل داستان را کامل کنند – و سرورها بیش از یک بار آفلاین شدند.

برای جبران اولین بازی ضعیف، Rocksteady به صاحبان نسخه Deluxe 100 پوندی Suicide Squad: Kill the Justice League 2000 LuthorCoins به عنوان ارز درون بازی داد.

من به عنوان کسی که از این بازی دفاع کرده ام، از وضعیت فعلی آن ناراحت هستم.
از جانبu/thelivinnexus که درSuicideSquadGaming

در بررسی ما از Suicide Squad: Kill the Justice League، کریس آن را «بازی کاملاً جذاب، بازی با پتانسیل بسیار زیاد و هزاران لمس معمولی Rocksteady» بدون «بازی مرکزی و اساسی» نامید. او به آن سه ستاره از پنج ستاره داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *