جمعه, می 3, 2024
تکنولوژی

سیگنال در نهایت نام های کاربری را معرفی می کند تا بتوانید شماره تلفن خود را خصوصی نگه دارید

سومین ویژگی جدید، که به طور پیش‌فرض فعال نیست و سیگنال آن را عمدتاً برای کاربران پرخطر توصیه می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها قابلیت مشاهده شماره خود، بلکه قابلیت کشف آن را نیز غیرفعال کنید. این بدان معنی است که هیچ کس نمی تواند شما را در سیگنال پیدا کند مگر اینکه نام کاربری شما را داشته باشد، حتی اگر از قبل شماره شما را بداند یا آن را در دفترچه آدرس خود ذخیره کرده باشد. اگر نمی‌خواهید کسی بتواند نمایه سیگنال شما را به شماره تلفن شما پیوند دهد، می‌تواند مهم باشد، اما همچنین یافتن شما را در سیگنال برای افرادی که شما را می‌شناسند بسیار دشوارتر می‌کند.

حفاظت از شماره تلفن جدید اکنون در نظر گرفته شده است تا امکان استفاده از سیگنال را برای برقراری ارتباط با افراد غیرقابل اعتماد به روش هایی که قبلاً خطرات جدی برای حفظ حریم خصوصی ایجاد می کرد، ممکن سازد. یک خبرنگار اکنون می تواند نام کاربری Signal را در نمایه رسانه های اجتماعی منتشر کند تا به منابع اجازه دهد نکات رمزگذاری شده را ارسال کنند، برای مثال، بدون اینکه شماره ای را نیز فاش کند که به افراد غریبه اجازه می دهد در نیمه شب با تلفن همراه خود تماس بگیرند. یک فعال می‌تواند بدون اینکه شماره شخصی خود را به افرادی در گروهی که نمی‌شناسد بدهد، به طور محتاطانه به یک گروه سازمان‌دهی ملحق شود.

در گذشته، استفاده از سیگنال بدون فاش کردن شماره خصوصی در هر یک از این موقعیت‌ها، مستلزم تنظیم یک شماره سیگنال جدید بر روی تلفن مشعل بود – یک چالش حفظ حریم خصوصی برای افرادی در بسیاری از کشورها که برای خرید سیم‌کارت به شناسه نیاز دارند – یا با سرویسی مانند Google Voice. اکنون می توانید به سادگی یک نام کاربری را به جای آن تنظیم کنید، که می تواند در هر زمان تغییر یا حذف شود. (هر مکالمه‌ای که با نام کاربری قدیمی شروع کرده‌اید به نام کاربری جدید تغییر می‌کند.) برای جلوگیری از ذخیره آن نام‌های کاربری، سیگنال همچنین از یک تابع رمزنگاری به نام hash ristretto استفاده می‌کند که به آن اجازه می‌دهد به جای آن فهرستی برای ذخیره رشته‌های منحصر به فرد ایجاد کند. کاراکترهایی که این دسته ها را رمزگذاری می کنند.

اما با این ویژگی‌های جدید با هدف کالیبره کردن دقیقاً چه کسی می‌تواند شماره تلفن شما را یاد بگیرد، یکی از نقش‌های کلیدی آن شماره تغییر نکرده است: هنوز هیچ راهی برای جلوگیری از اشتراک‌گذاری شماره تلفن خود با سیگنال حتی در هنگام ثبت نام وجود ندارد. این واقعیت که این الزام حتی پس از ارتقای سیگنال باقی خواهد ماند، بدون شک برخی از منتقدان را خشمگین خواهد کرد، زیرا توسعه دهندگان سیگنال را تحت فشار قرار داده اند تا به کاربرانی که به دنبال ناشناس ماندن کامل تر هستند، پاسخگوتر باشند، به طوری که حتی کارمندان خود سیگنال نمی توانند شماره تلفنی را ببینند که بتواند آن را شناسایی کند. کاربر یا دست و با حکم دادگاه آن شماره را در اختیار آژانس نظارت قرار دهید.

Whittaker می‌گوید که خوب یا بد، شماره تلفن یک الزام ضروری باقی می‌ماند زیرا سیگنال شناسه به‌طور خصوصی از کاربرانش جمع‌آوری می‌شود. این تا حدی به این دلیل است که از ایجاد حساب های بی پایان توسط هرزنامه ها جلوگیری می کند زیرا شماره تلفن کمیاب است. Phone Numbers همچنین به هر کسی اجازه می‌دهد سیگنال را نصب کند و فوراً آن را با مخاطبین دفترچه آدرس خود پر کند که یک عنصر کلیدی در قابلیت استفاده آن است.

در واقع، این در مورد طراحی سیستمی است که از اکانت های اسپم جلوگیری می کند و دفترچه آدرس کاربر را وارد می کند بدون ویتاکر می‌گوید الزام شماره تلفن «یک مشکل فریبنده دشوار است». او می‌گوید: «پیشگیری از هرزنامه و توانایی واقعی برای اتصال به نمودار اجتماعی شما از طریق یک برنامه ارتباطی – اینها نگرانی‌های وجودی هستند. “به همین دلیل است که شما هنوز برای ثبت نام به یک شماره تلفن نیاز دارید زیرا ما هنوز به چیزی نیاز داریم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *