پنج‌شنبه, می 2, 2024
تکنولوژی

چگونه یک ربات چت سفارشی در فروشگاه GPT OpenAI راه اندازی کنیم

آماده شدن چت بات سفارشی خود را با جهان به اشتراک بگذارید. حداقل با سایر مشترکین ChatGPT Plus.

OpenAI اخیراً فروشگاه GPT خود را پس از به تاخیر انداختن پروژه به دلیل هرج و مرج پیرامون اخراج و استخدام مجدد مدیر عامل سم آلتمن در اواخر سال 2023 راه اندازی کرد.

در حالی که فروشگاه GPT OpenAI شباهت هایی به بازارهای اپلیکیشن گوشی های هوشمند دارد، در حال حاضر بیشتر شبیه یک فهرست غول پیکر از ChatGPT های بهینه شده عمل می کند. مشابه مدل GPT-4 OpenAI و قابلیت های مرورگر وب، فقط برای کسانی که 20 دلار در ماه برای آن پرداخت می کنند. ChatGPT Plus می تواند “GPT” را ایجاد و استفاده کند. مخفف GPT در ChatGPT در واقع مخفف “تبدیل ترانسفورماتورهای از پیش آموزش داده شده” است، اما در این زمینه این شرکت از GPT به عنوان اصطلاحی استفاده می کند که به نسخه منحصر به فرد ChatGPT با پارامترهای اضافی و کمی داده های آموزشی اضافی اشاره دارد.

آیا کنجکاو هستید که خلاقیت هوش مصنوعی خود را به بازار بیاورید؟ در اینجا نحوه انتشار GPT و چند توصیه برای شروع کار با فروشگاه GPT آورده شده است.

چگونه GPT خود را فهرست کنید

قبل از اینکه بتوانید یک ربات چت سفارشی به فروشگاه GPT اضافه کنید، باید آن را ایجاد کنید. برای شروع به دانش خاصی یا زبان برنامه نویسی عجیب و غریب نیاز نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرآیند، مقاله قبلی من را که در مورد GPT ایجاد کردم را بخوانید ماکت ریس با وارد کردن 50 مقاله من به سیستم به عنوان داده های آموزشی تا ربات من بتواند کلمات و لحن من را تقلید کند. از آنجایی که این برای همه مشترکین ChatGPT Plus در دسترس است، به خاطر داشته باشید که داده های سفارشی که آپلود کرده اید ممکن است از بین بروند. اسنادی را که حاوی اطلاعات محرمانه هستند آپلود نکنید.

اگر می‌خواهید نسخه سفارشی ربات چت محبوب خود را به صورت عمومی فهرست کنید، به این آدرس مراجعه کنید صفحه اصلی ChatGPTانتخاب کنید GPT ها را کشف کنید در سمت چپ صفحه و سپس انتخاب کنید GPT های من بالا سمت راست. برای ویرایش GPT که می خواهید منتشر کنید، روی نماد مداد کلیک کنید. پس از بررسی مجدد خروجی پتانسیل در پیش نمایش بخش، کلیک کنید صرفه جویی در گوشه سمت راست، برای انتشار تنظیم کنید همهو کلیک کنید تایید.

آیا می‌خواهید GPT را بدون فهرست کردن در فروشگاه GPT با دوستان یا همکاران خود به اشتراک بگذارید؟ انتخاب کنید هر کسی که پیوند دارد امکان پذیری.

ریس راجرز در ChatGPT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *