پنج‌شنبه, می 2, 2024
تکنولوژی

ایالات متحده محدودیت های آلایندگی خودرو را کاهش خواهد داد

دولت پرزیدنت بایدن در نظر دارد قوانین سختگیرانه جدید آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) را که خودروسازان آمریکایی را مجبور می کند تا سال 2032 خودروهای برقی را کسب و کار اصلی خود کنند لغو کند. بر این اساس مجله نیویورک تایمز، این شرکت دیروز نوشت که بازیگران صنعت از دولت خواسته اند تا به آنها زمان بیشتری برای کاهش هزینه خودروهای الکتریکی و توسعه کامل زیرساخت شارژ در سراسر کشور بدهد.

را فقط می نویسد که رهبران اتحادیه ها بایدن را تحت فشار قرار داده اند تا به آنها فرصت بیشتری بدهد تا عضویت اتحادیه را برای کسانی که در کارخانه های جدید خودروهای برقی ایالات متحده کار می کنند گسترش دهند. همانطور که مقاله اشاره می کند، حمایت از اتحادیه بسیار مهم است زیرا بایدن با انتخاب مجدد روبرو می شود، جایی که او با وضعیت آب و هوایی وخیم و حملات دونالد ترامپ، نامزد و رئیس جمهور سابق، مقابله خواهد کرد.

الزامات اولیه EPA این بود که خودروهای برقی تا سال 2032 67 درصد از فروش خودروهای سبک جدید و 46 درصد از فروش خودروهای متوسط ​​جدید را به خود اختصاص دهند – افزایش بسیار زیادی از رقم 7.6 درصدی. فقط یادداشت های سال گذشته فروش خودروهای الکتریکی کند شده است و به دلایل مختلف این هدف را دور از دسترس تر می کند. این بخش کوچکی نیست زیرا صنعت خودرو بر کامیون‌های برقی و شاسی‌بلندهای بزرگ اصرار داشته است که زنجیره تامین آماده ارائه مقرون به صرفه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *