جمعه, می 3, 2024
تکنولوژی

طرفداران اپل شروع به بازگرداندن Vision Pro خود کرده اند

برای برخی از خریداران اپل ویژن پرو، ماه عسل در حال حاضر به پایان رسیده است.

تصادفی نیست که صاحبان ویژن پرو در رسانه های اجتماعی ادعای این را می کنند هدست های 3500 دلاری خود را پس می دهند در روزهای آخر اپل به شما اجازه می‌دهد تا هر محصولی را ظرف 14 روز پس از خرید بازگردانید – و تا آنجا که به موج اول خریداران ویژن پرو مربوط می‌شود، ما در این مورد قرار داریم.

اگرچه برنامه به همان اندازه که من انتظار داشتم جادویی بود، وزن و طراحی بند باعث می‌شد که پوشیدن آن حتی برای مدت کوتاهی بسیار ناخوشایند باشد. می‌خواستم از آن استفاده کنم، اما می‌ترسیدم آن را بپوشم.» ارسال شده در مورد بازگرداندن دستگاه

حتی عادت کردن به سردردهای مداوم و خستگی چشم برای من بسیار گران و دست و پا گیر است. دفعه بعد برمیگردم.»

این تعجب آور نیست. بدن هر انسان منحصربه‌فرد است، که در مقیاس تولید دستگاه‌های پوشیدنی در بازار انبوه مشکل ایجاد می‌کند. راحتی ناگزیر از بین می رود – و مردم به طور نامتناسبی تحت تأثیر قرار می گیرند. وقتی صحبت از ساعت های هوشمند می شود، اغلب به اندازه و وزن قاب در مقایسه با مچ دست شما بستگی دارد. برای انگشترهای هوشمند، اندازه انگشت شماست. متأسفانه بسیاری از افراد بین اندازه هستند یا با انگشتان متورم مشکل دارند. با استفاده از عینک های داده و هدست، یک پل پایین بینی می تواند باعث شود دستگاه به سادگی از روی صورت لیز بخورد یا نور را به اندازه کافی مسدود نکند.

اما سخت افزار تنها مشکل نیست. شکایت رایج دیگر این است که Vision Pro بهره وری کافی نسبت به قیمت ارائه نمی دهد. یکی از کاربران به این موضوع اشاره کرد فاعل، موضوع که نگاه کردن به صفحه نمایش های Figma باعث سرگیجه آنها می شود، اما همچنین این دستگاه برای کار آنها مناسب نیست. مهندس دیگری نوشت در پلت فرم رسانه های اجتماعی

یکی از کاربران Reddit می گوید: “اگر از آن برای بهره وری استفاده نکنم، اگر آن را برای سرگرمی دوست نداشته باشم، و اگر بازی های کافی برای بازی وجود نداشته باشد، نمی توانم آن را توجیه کنم.” نوشت.

برای کارتر گیبسون، مدیر ارشدی که در زمینه مدیریت جامعه و اعتدال در گوگل کار می کند، این پیچیدگی هاست. چیزهایی مانند دست و پا زدن با ویندوز و مدیریت فایل مانع بهره وری می شود.

گیبسون در یکی از تبادل نظرها به من گفت: «چندوظیفه کردن بین «ویندوز» دشوار است فاعل، موضوع. برخی از انواع فایل ها به سادگی توسط Vision Pro پشتیبانی نمی شوند. من همچنین نمی توانم تصور کنم که ایجاد یک اسلاید در VP انرژی کمتری نسبت به ایجاد با ماوس و صفحه کلید صرف می کند – حتی اگر به نظر برسد که شما آنجا هستید. گزارش اقلیت

سخت است که بگوییم این زیرمجموعه آوازی از پذیرندگان اولیه چه تأثیری بر Vision Pro در آینده خواهد داشت. بسیاری از افرادی که گفته اند دستگاه را پس خواهند داد نیز گفتند که مایلند نسل دوم ویژن پرو را امتحان کنند. برخی دیگر تأکید کردند که این موضوع چندان به فناوری مربوط نمی شود، بلکه بیشتر به فقدان یک اپلیکیشن یا امکانات راحت مربوط می شود. همچنین نمی توان گفت که این پدیده چقدر گسترده است. در حالی که این کاربران در رسانه های اجتماعی صحبت می کنند، ما هیچ ایده ای نداریم که نرخ پاسخ واقعی چقدر است – یا انتظارات داخلی اپل از Vision Pro چیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *