دوشنبه, می 6, 2024
Xbox

با GENIE Reprise اسرار زمان را کشف کنید

خلاصه نویسی شبح
GENIE Reprise در ایکس باکس و پلی استیشن در دسترس است

آیا آماده کاوش در زنده ترین جهان های فانتزی در حین عبور از چندین دوره زمانی در جستجوی کریستال هستید؟ نه، لازم نیست بازی Tomb Raider I-III Remastered با بازی لارا کرافت را بازی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که GENIE Reprise ارزان و شاد را بگیرید.

مطمئناً، ما مطمئن هستیم که با ماجراجویی‌های قدیمی «ریمستر» لارا بسیار سرگرم خواهید شد، اما اینجا و اکنون GENIE Reprise است که باید وارد آن شوید.

راز جدیدی از Tonguç Bodur

GENIE Reprise می آید از Eastasiasoft تیم (بله، یک هفته دیگر، یک نسخه دیگر از EAS!) با دریافت آخرین اثر Tonguç Bodur. این بودور بود که قبلا پشت سر افرادی مثل… رستگاری میرا، چرخه پاک، Cions of Vega و بیشتر.

GENIE Reprise با قیمت 5.79 پوند هرگز بودجه شما را از بین نخواهد برد. و البته فقط برای کنسول های نسل جدید، Xbox Series X|S و PlayStation 5 در دسترس است. با این حال، این بدان معنی است که قابل پخش یا کار بر روی Xbox One نیست.

چه در ایکس باکس یا پلی استیشن از آن لذت ببرید، داستان یکسان است. GENIE Reprise پر از اسرار است زیرا در دنیایی سورئال و خارق العاده غوطه ور می شوید. از آنجایی که این یک ماجراجویی اول شخص است، زندگی لولا در کانون توجه قرار دارد. او همچنین در جستجوی کوچکی است و به دنبال معنای جن است و امیدوار است که سرنوشت خود را محقق کند.

آنچه رخ می دهد پانزده فصل از فانتزی، افسانه، و بیشتر است. دوره‌های زمانی متفاوتی کشف می‌شوند و محیط اطراف لولا با پیشرفت داستان تغییر می‌کند. همچنین افرادی وجود دارند که باید در مورد آنها صحبت کنید – داستان آنها چگونه بر داستان شما تأثیر می گذارد؟

ویژگی های کلیدی

  • یک دنیای فانتزی واضح را از دیدگاه اول شخص کشف کنید!
  • با پیشروی داستان، از چندین دوره زمانی عبور کنید.
  • خرده های کریستال را جمع آوری کنید تا اشعار کاملاً با صدایی را آشکار کنید!
  • با NPC های مرموز تعامل کنید.
  • اکتشافات غیر منتظره در 15 فصل داستان!

GENIE Reprise را در ایکس باکس یا پلی استیشن بخرید

GENIE Reprise در فروشگاه Xbox موجود است درحال حاضر. قابل پخش بر روی Xbox Series X|S است. همچنین می توانید آن را در فروشگاه پلی استیشن برای PS5 پیدا کنید.

منتظر بررسی ما باشید. ما در حال حاضر در حال تلاش برای کشف روح Tonguç Bodur هستیم.

شرح تکرار GENIE

رازهای زمان را در یک ماجراجویی فانتزی اول شخص سورئال کشف کنید!

نقش لولا را بر عهده بگیرید و در سفر او برای کشف معنای جن و تحقق سرنوشت او، دنیای فانتزی زنده ای را کشف کنید! GENIE Reprise یک ماجراجویی فانتزی جوی است که از طریق شعر کامل و کاوش سه بعدی اول شخص روایت می شود.

خود را در شهرهای عرفانی و مناظر اطراف غوطه ور کنید، همانطور که خرده های کریستال را جمع آوری می کنید تا قسمت بعدی شعر را که غنای افسانه جنیان است، آشکار کنید، در 15 فصل که دوره های متعددی را در بر می گیرد و محیط اطراف شما را متحول می کند. با شخصیت‌های جذاب و معمایی آشنا شوید و در جستجوی حقیقت نهایی، چگونگی ارتباط داستان‌های آنها را کشف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *