دوشنبه, می 6, 2024
Xbox

ترسناک بقای دایناسور در فسیل‌فوئل 2 بازگشت بزرگی دارد

ترسناک بقای دایناسور

در حالی که دنیای بازی منتظر است بحران دینو برای اینکه روزی از قبر بلند شود، صحنه مستقل در حال حاضر با دنیای وحشتناک رفتار می شود سوخت فسیلی 2، یک تیرانداز ترسناک مرموز با گروه عظیمی از دایناسورها. توسعه یافته توسط Indie Outlet DangerousBob Studio LLCاین دنباله بسیار مورد انتظار، وحشت بقا را به سطوح جدیدی می برد. برای یک سفر نفس گیر از میان تونل های پر آب، پناهگاه های پر از پازل و گوشه های تاریک پر از ترس های پرش آماده شوید.

Spinosaurus شما را در خشکی یا آب ردیابی می کند.

مرکز تحقیقاتی سیرا: بدوید، فکر کنید، شلیک کنید، زندگی کنید.

در بیابان سرد آلاسکا، مرکز تحقیقاتی سیرا قرار دارد که زمانی اوج تحقیق و توسعه پیشرفته بود. اما وقتی دایناسورهایی که در داخل دیوارهای آن به دام افتاده رها می شوند، پایگاه به یک مقبره زیرزمینی تبدیل می شود. به عنوان جک آلن، بخشی از یک اکسپدیشن که برای بررسی فاجعه سیرا فرستاده شده است، با تهدید خزنده های باستانی مقابله خواهید کرد و همچنین یک توطئه گسترده را کشف خواهید کرد که شما را در لبه صندلی خود نگه می دارد.

انفجار FF2
شعله افکن به ویژه رضایت بخش است.

سبک بازی

  • ترسناک بقا اول شخص: وارد کفش‌های جک شوید و یواشکی از راهروهای پیچ و خم مانند عبور کنید، در دریچه‌های هوا پنهان شوید و تله‌هایی بچینید که پرندگان شکاری شما را شکار می‌کنند.
  • چیدمان غیر خطی: پایگاه سیل زده را کاوش کنید، مناطق را دوباره ببینید، سلاح ها را ارتقا دهید و با تخلیه آب مناطق امن ایجاد کنید تا قفل پایان های مختلف بازی باز شود.
  • جزئیات زرق و برق دار زیبا: دایناها را از هم جدا کنید و با زرادخانه ای از سلاح های مرگبار از شاتگان و مگنوم ها گرفته تا شعله افکن هایی که به صورت پویا دشمنان را روشن می کنند، بازی امتیاز M را به دست آورید.
  • تجهیزات غواصی مورد نیاز: در راهروها و اتاق های پر آب شیرجه بزنید و از اعماق با هیولاها مبارزه کنید زیرا دایناسورهای آبزی به اندازه پسرعموهایشان در خشکی خطرناک هستند.
  • عکاس جنگ: برای گرفتن عکس از دایناسورها از دوربین دیجیتال استفاده کنید. امتیازات عکس را می توان با ارتقاء و سلاح رد و بدل کرد و یک عنصر RPG به بازی اضافه کرد.
FF2 مگالودون
یک بازی ترسناک با مگالودون؟ بله، لطفا.

مشخصات

  • پایان های چندگانه: با پایان های متعدد، بازیکنان بر اساس تصمیمات پویایی که می گیرند، تجربه منحصر به فردی خواهند داشت.
  • اثر اولیه: بازیکنان این گزینه را دارند که Primal را فعال کنند، که کل بازی را به یک شوتر قوی تبدیل می کند که تجربه کاملاً جدیدی را به بازیکنان ارائه می دهد.
  • حالت هورد: هنگام تلاش برای زنده ماندن از حالت گروه ترکان و مغولان 50 موج، قفل دستاوردها را باز کنید.
  • حالت Sandbox: آ Garry’s Modیک جعبه شنی می تواند باز شود تا بازیکنان بتوانند خلاقیت خود را آزاد کنند. NPC ها را ایجاد کنید و نظاره گر مبارزه یا ساختن خانه با بلاک ها باشید – احتمالات بی پایان هستند.

وارسی سوخت فسیلی 2 امروز در Xbox Series X|S.

ایکس باکس لایو

سوخت فسیلی 2

DangerousBob Studio LLC



26



19.99 دلار

صدا را زیاد کنید، نورها را کم کنید و برای تجربه نهایی ترسناک بقا در ژوراسیک آماده شوید. تفنگ ساچمهای خود را بارگیری کنید و دایناسورها را به جایی که تعلق دارند برگردانید – در زمین! خلاصه: بازگشت به مرکز تحقیقاتی سیرا، که اکنون توسط دایناسورها در بیابان آلاسکا تسخیر شده است. در نقش جک آلن، برتر PMC Alpha، تیمی از مزدوران که وظیفه دارند معمای شیوع دایناسورها را حل کنند، بازی کنید. گیم پلی و ویژگی ها: Fossilfuel 2 دارای مجموعه متنوعی از دایناسورهای ترسناک، از Utahraptor تا Spinosaurus است. با عقل خود زنده بمانید و از آیتم ها و سلاح هایی که در راه پیدا می کنید به صورت استراتژیک استفاده کنید. این بازی دارای گیم پلی چند مسیری است که به بازیکنان اجازه می دهد تا تصمیماتی بگیرند که روایت را پویا می کند و بسته به اقدامات خود به پایان های متعدد منجر می شود. به علاوه، از عناصر RPG مانند فروشگاه های درون بازی و مجموعه اقلام لذت ببرید تا شخصیت و دستاوردهای خود را ارتقا دهید. آیا می توانید طبیعت را تسخیر کنید و زنده بمانید؟ Horde Mode: Fossilfuel 2 یک حالت چالش برانگیز Horde را معرفی می کند که در آن بازیکنان می توانند مهارت های خود را به حداکثر برسانند و قفل دستاوردها را باز کنند. پایان های چندگانه: اقدامات بازیکن مهم است. پیشرفت در بازی و تصمیمات شما بر این دوره تاثیر می گذارد. Fossilfuel 2 با سبک بازی و انتخاب های شما سازگار است و ارزش تکرار بالایی را با پایان های متعدد در مدت زمان بازی 6 تا 10 ساعت ارائه می دهد. به عنوان رپتور بازی کنید: گیم پلی رپتور را تجربه کنید و به بازیکنان اجازه دهید کنترل یک velociraptor را در دست بگیرند. از دریچه ها و راهروها عبور کنید تا متجاوزان انسانی را از بین ببرید و جداول را در مورد پویایی بقا تغییر دهید. حالت اولیه: ماجراجویی پس از اتمام بازی به پایان نمی رسد. حالت اولیه را باز کنید، جایی که Fossilfuel 2 از یک بازی ترسناک بقا به یک تجربه اکشن تبدیل می‌شود. با بهترین سلاح ها شروع کنید، با چالش های جدید با دشمنان دوگانه و تقویت شده روبرو شوید زیرا توسعه دهندگان همه چیز را به سمت شما پرتاب می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *