پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

تا کی باید ردفال را شکست داد

Redfall هم‌اکنون برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی، از جمله Game Pass برای هر دو پلتفرم در دسترس است. این بدان معناست که شما فقط می توانید سه دوست را برای شکار خون آشام جمع کنید. اما قبل از رفتن، ممکن است بخواهید بدانید که بازی چقدر طول می کشد. خوب، ما قبلاً آن را شکست داده ایم، بنابراین پاسخ شما در اینجا است.

Redfall چقدر طول می کشد؟

Redfall یک بازی جهان باز چهار نفره است که اکثر بازیکنان را به جایی می برد حدود 20 ساعت کامل. این تخمین بازی‌سازی یک نوع بازیکن معمولی را در نظر می‌گیرد – بازیکنی که برخی، اما نه همه، فعالیت‌های جهان باز را انجام می‌دهد. برای تخمین بیشتر زمان بازی، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در حال اجرا: ردفال همه چیز را می داند

کسانی که فقط می خواهند خط داستانی اصلی را دنبال کنند، می توانند انتظار چیزی در این بین داشته باشند 15-20 ساعت زمان بازی با این حال، توجه داشته باشید که برای پیشبرد داستان اصلی به برخی از ماموریت‌های جانبی نیاز است، زیرا تا زمانی که به اندازه کافی زیربنا را نکشید، نمی‌توانید با باس‌ها مقابله کنید و برای این کار باید خون‌آشام‌ها و فرقه‌های محله را نابود کنید. بنابراین درست است که می‌توانید بازی را برای شکست زودتر خط‌مشی کنید، اما «mainlining» هنوز هم با چند ماموریت جانبی همراه است.

البته، برای گیمرهایی که می خواهند کاملاً همه چیز را در بازی انجام دهند، چیزی مشابه را بررسی کنند 30 ساعت. برای این کار، باید تمام ماموریت‌های اختیاری را تکمیل کنید، همه محله‌ها را پاکسازی کنید، و تمام 100 قفل قبر را جمع‌آوری کنید، یک مجموعه درون بازی که هم علاقه‌مندان به گیم‌پلی را فراهم می‌کند و هم داستان‌های علمی.

به طور کلی، بازی بزرگ است اما بزرگ نیست، خوب یا بد. با این حال، اگر بررسی Redfall ما را خوانده باشید، ممکن است ببینید که به هر حال بهتر است چیز دیگری را در این هفته از Game Pass دانلود کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. GameSpot ممکن است بخشی از درآمد را در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *