جمعه, می 17, 2024
Xbox

تقویم خود را علامت بزنید: Mortal Kombat 1 در 19 سپتامبر برای Xbox Series X|S عرضه می شود

خلاصه

  • داستانی جدید، جدول زمانی مورتال کامبت را با دنیای جدیدی که خدای آتش لیو کانگ خلق کرده، به آغاز بازمی گرداند.
  • بازی جدید دارای مکانیک های جدید بازی، جنگنده های کلاسیک بازطراحی شده و موارد دیگر است.
  • مورتال کامبت 1 قابل پیش سفارش است از امروز برای Xbox Series X|S در فروشگاه Xbox شروع شده و در 19 سپتامبر 2023 راه اندازی می شود.

من هیجان زده هستم که فصل بعدی داستان داستانی Mortal Kombat را به شما بگویم. زمان بهتری برای بازگشت به ابتدا نمی تواند باشد! سال گذشته 30 سالگی مورتال کمبت را جشن گرفتیم و امسال اولین بازی خود را خواهیم داشت مورتال کامبت 1.

سریع واقعی! بیایید همه را به روز کنیم. در پایان Mortal Kombat 11: Aftermath در خط داستانی، خدای آتش لیو کانگ شانگ سونگ را شکست می دهد و تاج کرونیکا را پس می گیرد. سپس از ساعت شنی او استفاده می‌کند تا جهان را به واقعیتی صلح‌آمیز و مرفه تبدیل کند، مانند دنیایی که می‌شناسیم اما با دست نجیب او مجسمه‌سازی شده است… اما همه چیز همیشه طبق برنامه پیش نمی‌رود.

در استودیو NetherRealm، ما مشتاقیم که فصل بعدی هیجان انگیز Mortal Kombat را برای شما به ارمغان بیاوریم. ما به داستان پرداختیم و همه چیز از کجا شروع می شود، حالا بیایید در مورد کمبت صحبت کنیم! با مورتال کامبت 1 ما به بازیکنان خود فرصت های بیشتری می دهیم تا واقعاً شخصیت خود را از طریق سبک بازی خود بیان کنند. تا آنجا که می‌خواهم آن را فاش کنم، هنوز نمی‌توانم چیزی در مورد سیستم‌های رزمی هیجان‌انگیز جدیدمان فاش کنم، اما نگران نباشید، این اطلاعات به زودی از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ما منتشر خواهد شد: اینستاگرام، تیک تاک، توییتر، بکش بیرون، یوتیوب، فیس بوک، اختلاف، Redditو کمبت کاست بازگشتی! حتما ما را دنبال کنید تا به روز بمانید – زمان خوبی خواهد بود!

Still of Mortal Kombat 1 از تریلر

مورتال کامبت 1 اکنون برای پیش‌سفارش در فروشگاه Xbox برای Xbox Series X|S، از جمله نسخه‌های Standard، Premium و Kollector در دسترس است. کسانی که Xbox Series X|S را پیش خرید کنند، Shang Tsung را به عنوان یک شخصیت درون بازی دریافت خواهند کرد و به مورتال کامبت 1 بتا که در آگوست 2023 در دسترس خواهد بود. برای آخرین جزئیات نگاه کنید MortalKombat.com و در کانال های رسانه های اجتماعی ما به روز باشید.

ایکس باکس لایو

Mortal Kombat 1 Premium Edition

بازی های برادران وارنر


45

109.99 دلار

اکنون برای دریافت شخصیت قابل بازی Shang Tsung و دسترسی زودهنگام به Mortal Kombat 1، پیش سفارش دهید. در خون ماست! جهان تازه متولد شده Mortal Kombat را کشف کنید که توسط خدای آتش لیو کانگ ایجاد شده است. Mortal Kombat 1 دوره جدیدی از فرنچایز افسانه ای را با سیستم مبارزه ای جدید، حالت های بازی جدید و آمار تلفات آغاز می کند! نسخه Premium شامل کمبت پک، یک هفته دسترسی زودهنگام به شخصیت‌های DLC و 1250 کریستال اژدها (ارز درون بازی) است.

ایکس باکس لایو

مورتال کامبت 1

بازی های برادران وارنر


45

69.99 دلار

برای دریافت شخصیت قابل بازی Shang Tsung It’s In Our Blood هم اکنون پیش سفارش دهید! جهان تازه متولد شده Mortal Kombat را کشف کنید که توسط خدای آتش لیو کانگ ایجاد شده است. Mortal Kombat 1 دوره جدیدی از فرنچایز افسانه ای را با سیستم مبارزه ای جدید، حالت های بازی جدید و آمار تلفات آغاز می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *