جمعه, می 3, 2024
تکنولوژی

مارول سه قسمت اول تهاجم مخفی دیزنی پلاس را به Hulu می آورد

قبل از انتشار قسمت ششم و آخر سریال تهاجم مخفیانه در دیزنی پلاس، مارول سه قسمت اول این مجموعه را برای Hulu می آورد. این قسمت‌ها که ساموئل ال. جکسون در آن نقش نیک فیوری را بازی می‌کند و او تلاش می‌کند تا تهاجم دسته‌ای از Skrulls در حال تغییر شکل را به زمین دفع کند، اکنون تا 17 آگوست در دیگر سرویس استریم ایالات متحده دیزنی در دسترس هستند. هر بیننده ای که می خواهد سه قسمت پایانی را ببیند باید آنها را در دیزنی پلاس تماشا کند، جایی که قسمت آخر فصل در 26 جولای منتشر می شود.

ارتقاء متقابل تهاجم مخفیانه در Hulu (که دیزنی مالک اکثریت آن در کنار NBCUniversal Comcast است) در زمینه برنامه‌های دیزنی برای نزدیک‌تر کردن سرویس‌های استریم به هم در اواخر امسال جالب است. در گزارش درآمد ماه مه، مدیرعامل، باب ایگر، برنامه‌هایی را برای «تجربه‌ی یک‌اپلیکیشن» اعلام کرد که کتابخانه Hulu را در دیزنی پلاس ارائه می‌کند. اگرچه Hulu همچنان به عنوان یک گزینه مستقل ارائه می شود، به نظر می رسد این حرکت مرز بین خدمات پخش را محو کند.

در همین حال، پس از اینکه ایگر گفت هجوم برنامه‌های تلویزیونی مارول تمرکز و توجه فیلم‌هایش را کم‌رنگ می‌کند، ایگر نیز آشکارا تمایل خود را برای هزینه کمتر شرکت برای تولید محتوای مارول (و جنگ ستارگان) ابراز کرد. ایگر گفت: «آنها نه تنها برای تمرکز بازنشسته می شوند، بلکه بخشی از ابتکار عمل ما برای مهار هزینه ها بود در مصاحبه با CNBC. ما برای چیزی که می‌سازیم خرج می‌کنیم و کمتر به دست می‌آوریم.» اما صرف‌نظر از جاه‌طلبی‌های ایگر، اکنون که اتحادیه نویسندگان WGA و SAG-AFTRA در اعتصاب هستند، دیزنی چاره‌ای جز تولید کمتر تا زمان حصول توافق نخواهد داشت.

تهاجم مخفیانه تا 17 اوت در Hulu در دسترس خواهد بود، حدود یک ماه قبل از برگزاری جوایز امی امسال در 18 سپتامبر (اگرچه ممکن است به دلیل اعتصابات به تعویق بیفتد). سریال مارول برای نامزد شدن در جوایز امسال خیلی دیر منتشر شد، اگرچه منتقدان اشاره کرده اند که به نظر می رسد با در نظر گرفتن جوایز ساخته شده است. در بررسی خود MSNBC نوشته شده را تهاجمات مخفی بازیگران بسیاری از برگزیدگان (ساموئل ال. جکسون، اولیویا کولمن، بن مندلسون و جولیا-لوئیس دریفوس) را شامل می‌شود، اما نمایش را «تلاش بزرگی برای طعمه‌گذاری امی» نامیدند که «بیش از حد بر روی رعایت معیارهای برگزیدگان متمرکز است و به اندازه کافی روی داستان واقعی تمرکز نمی‌کند».

افشا: Comcast یک سرمایه گذار در Vox Media، شرکت مادر The Verge است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *