شنبه, می 4, 2024
Xbox

با Figment 2: Creed Valley یک رقص جهانی بسازید

شکل 2، ماجراجویی سورئال و موزیکال ما در ذهن انسان، ما می خواستیم آن را از نظر طراحی صدا و موسیقی تا حد امکان چشمگیر کنیم. یکی از رویکردها، ادغام آن در محیط بازی است. ما با چشمک زدن لامپ‌ها با ضرب آهنگ موسیقی، پل‌هایی از کلیدهای پیانو که هنگام پا گذاشتن روی آن‌ها پخش می‌شوند، رئیس‌هایی که آهنگ‌های تم خودشان را در طول نبردها برای شما می‌خوانند و موسیقی‌ای که بر اساس موقعیت مکانی شما تغییر می‌کند و محیط اطرافتان را منعکس می‌کند، به این مهم دست می‌یابیم. این دنباله همان قهرمان داستان، داستی، شجاعت ذهن را دنبال می‌کند که ما سفر او را به سمت فرورفتگی‌های عمیق ناخودآگاه دنبال می‌کنیم.

برای همراستایی بهتر محیط با جهان، موسیقی پس‌زمینه را با یافتن جایی که بلندترین قسمت‌های آهنگ صوتی است، تجزیه و تحلیل کردیم. سپس از داده‌های این کلیپ صوتی به روش‌های مختلفی مانند متحرک کردن اشیا یا پخش جلوه‌های صوتی استفاده می‌کنیم. در تصویر بالا دو درخت را می بینید که چراغ هایی به نام Cocobulbs از آنها آویزان شده است. هنگامی که مسیر پشتی به یک سطح حجم مشخص می رسد، این کوکوبل ها چشمک می زند که با مثلث های سبز رنگ در تصویر زیر که پیک نامیده می شوند، نمایش داده می شود. در نتیجه، جهان با ضرب آهنگ موسیقی می رقصد و حرکت می کند.

اسکرین شات از شکل 2

بخش دیگری از طراحی فیگمنت که فضایی برای آزمایش بیشتر در بخش موسیقی پیدا کردیم، درگیری های رزمی عمومی بود. برخی از دشمنان لایه موسیقی مخصوص به خود را دارند که به موسیقی (پایه) نبرد در حال پخش اضافه شده است. آنها همچنین به ضربات و میله های مختلف حمله می کنند.

شکل 2 یک گروه کاملاً جدید از دشمنان دارد. یک مهاجم سبک که مرتباً حمله می‌کند، یکی با برد طولانی‌تر و دوره‌های آسیب‌ناپذیری، یک برجک با برد غیرقابل حرکت، و یک ضربه سنگین با حملات آسیب زیاد.

عرصه شکل 2

این جایی است که طراح رقص نبرد متولد شد، ابزاری که می‌توانست همه دشمنان را از یک مکان مشخص گرفته و به آنها بگوید چه زمانی حمله کنند. این ابزار تعداد هر نوع را در نظر می‌گیرد، اگر آن عدد کم یا زیاد شود چه اتفاقی می‌افتد، و همچنین می‌تواند سرعت حمله آنها را در صورت تغییر آن آمار تغییر دهد.

سپس دشمنان با آهنگ در حال پخش همگام شده و حمله می کنند. حریفان سبک‌تر می‌توانند به دفعات بیشتر حمله کنند، در حالی که حریفان بزرگ‌تر می‌توانند به ضربات مهم‌تری مانند ضربه اول هر نوار حمله کنند تا تأثیر بیشتری بر نقش خود در مبارزه بیفزایند.

اسکرین شات از شکل 2

این ابزار به ما این امکان را می‌دهد که دشمنان را به طور مؤثرتری با نبردها همگام‌سازی کنیم و زمانی که بازیکن در حال نبرد بود، حس جریان را فراهم کنیم. ما می‌توانیم یک دشمن جدید برای حمله به Dusty پیدا کنیم، یا اگر با آهنگ مناسب‌تر باشد، همان دشمن شما را بارها و بارها تعقیب کند.

این ابزارهای جدید و اجرای کلی طراحی بازی منجر به ایجاد برخی مفاهیم باس فایت جدید شد. ما می خواستیم این برخوردها بزرگ باشد، سناریوی دیوید در برابر جالوت. کابوس ها در مرکز صحنه قرار می گیرند و از طریق تغییر مناظر و موسیقی ارائه می شوند.

کابوس ها به صورت فیزیکی در ذهن ظاهر می شوند و از آنجایی که شما شجاعت دفاع از آنها را دارید، باید از طریق نبردها و پازل ها با آنها روبرو شوید تا بفهمید که چرا آنها ظاهر شدند. در این مورد، احمق نماد ترس از این است که مسئولیت انباشته می شود و نمی توان آن را رها کرد. هنگام مبارزه با آنها، آنها Oddballs دارند، همان توپ های کوچکی که از آنها در برابر حملات محافظت می کنند، اما می توانند از آنها برای حمله به Dusty نیز استفاده کنند.

منطقه نبرد فیگمنت 2

ما با موقعیت‌هایی مواجه شدیم که دشمنان یا سطوح بر شکل‌دهی موسیقی تأثیر می‌گذاشتند. با این حال، موسیقی و طراحی بازی در اینجا به یکدیگر وابسته هستند. در اولین مبارزه شما با The Jester، Oddball ها به آرامی در اطراف آنها حرکت می کنند و در لحظات کلیدی آهنگ خود برای حمله شما پراکنده می شوند. مثل همه چیز داخلش شکل 2آنها همچنین با ریتم جهان حرکت می کنند و می پرند. در برخورد دیگری که بعداً انجام شد، شوخی آهنگ جدیدی با ریتمی متفاوت دارد و داستان پیش می‌رود – و طراحی قدیمی توپ‌های عجیب و غریب دیگر جواب نمی‌دهد. این آهنگ جدید سرعت بسیار بیشتری داشت، عصبانی تر بود، و ما مجبور شدیم مکانیکی پیدا کنیم که منعکس کننده آن باشد.

در برخورد زیر، تیم طراحی به این ایده رسیدند که The Jester می تواند به توپ های عجیبی که برای محافظت از او استفاده می شد، شلیک کند. او در سبک مبارزه عصبانی تر و شل تر است. بنابراین ما مجبور شدیم روش متفاوتی برای بیان آن پیدا کنیم. بنابراین The Jester توپ های عجیب و غریب را مانند شش شلیک از یک هفت تیر شلیک می کند.

اسکرین شات از شکل 2

هر قطعه شکل 2جهان از نظر موسیقی با محیط اطراف خود هماهنگ است. امیدواریم بازیکنان خوش بگذرانند شکل 2: کرید ولی وقتی نوبت به Game Pass در 20 جولای می رسد، برای شما آرزوی موفقیت در نجات ذهن از کابوس های ویرانگر آن داریم.

ایکس باکس لایو
ایکس باکس را در هر جایی بازی کنید

شکل 2: کرید ولی

بازی های دیجیتال قبل از خواب


61


24.99 دلار

19.99 دلار

PC Game Pass

Xbox Game Pass

Figment 2: Creed Valley یک بازی اکشن ماجراجویی است که در ذهن انسان جریان دارد. کابوس‌ها هرج و مرج را گسترش می‌دهند و سرزمین‌هایی که زمانی صلح‌آمیز بودند را فراگرفته‌اند. به داستی، شجاع The Mind بپیوندید، در راه خود از طریق پازل ها، باس فایت های موسیقی و محیط های منحصر به فرد. با ترس های خود رودررو روبرو شوید. کابوس‌ها قطب‌نمای اخلاقی را از بین برده‌اند و از عملکرد صحیح ذهن جلوگیری می‌کنند. داستی و دستیار همیشه خوش بینش پایپر باید به دره کرید سفر کنند، جایی که ایده آل های ذهن برای بازگرداندن صلح در حال شکل گیری است. سفری پر از نمایش های موزیکال و معماهای دشوار در انتظار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *