پنج‌شنبه, می 2, 2024
اخبار

بهترین فیلم‌هایی که در اواخر فوریه ۲۰۲۴ به نتفلیکس، مکس و بیشتر می‌آیند

فوریه رو به پایان است و با وجود اینکه به دلیل سال کبیسه کمی طولانی تر می شود، هنوز زمان کافی برای تماشای همه فیلم های عالی موجود در سرویس های پخش در پایان ماه وجود دارد.

پیشنهادهای پخش جریانی این ماه قوی است، با مدعیان فعلی اسکار، عزیزان منتقد، و ورودی های عجیب و غریب از فیلم شناسی فیلمسازان معتبر. شاید شما به دنبال یک درام متفکرانه در مورد هنر و عشق هستید، که همچنین اولین فیلم ژاپنی بود که نامزد بهترین فیلم شد (خودروی من را بران). شاید شما می خواهید یک درام که شادی ها و پیچیدگی های خانواده را درک کند (خداحافظ). شاید شما فقط یک کمدی عجیب می خواهید (مهربان باش، عقب، شبیه).

هر چیزی که به دنبال آن هستید، گزینه‌هایی برای شما وجود دارد، با فوریت افزوده شده: «ماه آینده نمی‌توانید این را اینجا تماشا کنید».

در اینجا بهترین فیلم هایی که باید قبل از پخش در ماه فوریه تماشا کنید آورده شده است.


انتخاب سردبیر

خودروی من را بران

تصویر: Janus Films

کارگردان: ریوسکه هاماگوچی
ریختن: هیدتوشی نیشیجیما، توکو میورا، ریکا کیریشیما
حداکثر برگ: 29 فوریه

خودروی من را بران چندین کار را به طرز معجزه آسایی انجام می دهد، از جمله تبدیل یک زمان 179 دقیقه ای به تجربه ای که به نظر می رسد هیچ زمانی سپری نشده است، درامی لایه ای در مورد غم، عشق، هنر، امید و پیچیدگی های گیج کننده صمیمیت انسانی را با هم ترکیب می کند. عملکرد سرب متحرک

بر اساس داستان کوتاهی به همین نام اثر هاروکی موراکامی، خودروی من را بران داستان یوسوکه (هیدتوشی نیشیجیما)، بازیگر و کارگردان سرشناس صحنه را روایت می کند که برای کارگردانی یک اثر چند زبانه از آنتون چخوف اقامتی در هیروشیما می پذیرد. عمو وانیا. یوسوکه در سوگ از دست دادن همسرش اوتو (ریکا کیریشیما)، که رابطه ای پیچیده اما عاشقانه با رازی تکان دهنده داشت، با میساکی (توکو میورا)، راننده محفوظ خود و کوجی (ماساکی اوکادا)، یک رابطه برقرار می کند. بازیگر جوان وحشی که اوتو را در اوایل زندگی اش می شناخت.

فیلم ریوسکه هاماگوچی بر اساس ریسک های پیچیده احساسی، فیلمبرداری درخشان و صبورانه و تدوین استادانه ساخته شده است. اما آنچه در گذشته برای من بیشتر به چشم می آید موسیقی فیلم مرثیه ای از ایکو ایشیباشی است. من نمی توانم به شما بگویم چند بار “ماشین من را برانید (کافوکو)هنگام آشپزی، نوشتن، خواندن و بله، رانندگی در بزرگراه. خودروی من را بران یک شاهکار صادقانه و فیلمی است که باید با کمال توجه پذیرفته شود. – توسن اگان


فیلم هایی که باید در نتفلیکس تماشا کنید

خداحافظ

خانواده جمع شده در فیلم خداحافظ.

تصویر: A24

کارگردان: لولو وانگ
ریختن: آکوافینا، تزی ما، دیانا لین
ترک نتفلیکس: 29 فوریه

مینی سریال جدید Prime Video لولو وانگ اتباع خارجی داستان‌های متقاطع سه زن با پیشینه‌های مختلف را بررسی می‌کند که با چالش‌های زندگی به عنوان مهاجران در هنگ‌کنگ در آستانه تحولات اجتماعی برخورد می‌کنند. نکته اصلی تعلق “هیچ جا و همه جا همزمان” به قول فیلمساز مصاحبه فعلی با NPRبه خوبی با فیلم قبلی او در سال 2019 مطابقت دارد خداحافظ.

این فیلم با الهام از داستان خانواده خود وانگ، Awkwafina را در نقش بیلی، نویسنده چینی-آمریکایی ایفا می کند که متوجه می شود مادربزرگش ناآگاهانه به بیماری لاعلاج مبتلا شده است. در حالی که اولین غریزه بیلی این است که به مادربزرگش بگوید، خانواده او چیز دیگری در ذهن دارند: سازماندهی یک گردهمایی خانوادگی به بهانه جشن عروسی یکی از پسرعموهایش به منظور دیدار با مادربزرگ بیلی برای آخرین بار. تنش بین این دو دیدگاه به عنوان هسته عاطفی فیلم عمل می کند، زیرا بیلی باید با تضاد حساسیت های غربی خود در مورد مرگ و غم و اندوه به عنوان یک مهاجر نسل اول با سنت های فرهنگ چینی دست و پنجه نرم کند، در حالی که به طور همزمان با آنچه واقعاً چیست کنار بیاید. نهفته در درون او بهترین نفع مادربزرگ است. یک درام تکان دهنده و خوب در مورد هویت، عشق و فناپذیری، خداحافظ یک داستان بعدی و بین نسلی در مورد یافتن جایگاه خود در جهان است. -TE

فیلم هایی برای تماشا در Hulu

شبیه

دو جسی آیزنبرگ در یک آسانسور در فیلم The Double کنار هم ایستاده اند

تصویر: StudioCanal

کارگردان: ریچارد آیواد
ریختن: جسی آیزنبرگ، میا واسیکوفسکا، والاس شاون
ترک Hulu: 28 فوریه

بین دویدن او بیشتر سرزمین زامبی، شبکه اجتماعیو حالا منو میبینی اما جسی آیزنبرگ قبل از نوبت به عنوان لکس لوتر، نقشی دوگانه را در این کمدی سیاه دست کم گرفته به کارگردانی کمدین ریچارد آیواد ایفا کرد.

آیزنبرگ بر اساس رمانی از فئودور داستایوفسکی، نقش کارمند اداری آرام سایمون جیمز را بازی می کند که با استخدام کارمند جدیدی به نام جیمز سایمون که دقیقاً شبیه او به نظر می رسد، دنیایش زیر و رو می شود. این کارمند جدید جذاب، با اعتماد به نفس است و در محل کار اجتماعی می شود – چیزهایی که سیمون فقط می توانست رویای آنها را ببیند. در همین حال، سایمون عاشق یکی از همسایه ها (میا واسیکوفسکا) شده است و امیدوار است که جیمز بتواند به او کمک کند تا بر ناهنجاری خود غلبه کند. هرج و مرج مطلق رخ می دهد.

شبیه گواهی بزرگی بر استعداد آیزنبرگ است – اکثر نقش های دوگانه این فرصت را فراهم می کنند، اما تفاوت های شدید بین دو شخصیت او واقعاً آن را آشکار می کند. همچنین یک دستاورد قوی برای Ayoade به عنوان کارگردان است که از بودجه اندک حداکثر استفاده را برای ایجاد یک تجربه بصری جذاب می کند. –پیت ولک

فیلم هایی برای تماشا در Max

مهربان باش، عقب

مردی زره ​​پوش از وسایل مختلف که سشوار در دست دارد.

تصویر: پارتیزان فیلم/سینما خط جدید

کارگردان: میشل گوندری
ریختن: جک بلک، یاسین بی، دنی گلاور
حداکثر برگ: 29 فوریه

در سال 2008، من و پدرم برای دیدن فیلم اکشن ماقبل تاریخ رولاند امریش به تئاتر رفتیم. 10000 سال قبل از میلاد قبل از میلاد مسیح. به طور تصادفی، بلیت‌های ما به اشتباه چاپ شد و به جای آن، در یک نمایش کمدی رفیق میشل گوندری با بازی جک بلک و یاسین بی (که قبلاً به عنوان Mos Def شناخته می‌شد) جای گرفتیم. تا به امروز، نمی توانستم بیشتر از این قدردان این مخلوط باشم.

مهربان باش، عقب بی در نقش مایک کولول، تنها کارمند یک فروشگاه اجاره بداخلاق VHS در نیوجرسی که از دوست تئوری توطئه عجیب خود جری (جک بلک) کمک می گیرد تا به او در اداره فروشگاه کمک کند. از طریق یک سری تصمیمات فوق‌العاده بد که بهتر از توصیف شده مشاهده می‌شوند، این دو به طور تصادفی هر نوار فروشگاه را مغناطیسی می‌کنند و تمام فیلم‌ها را در این فرآیند پاک می‌کنند. مایک و جری که به دنبال راه حلی ناامید هستند، نقشه‌ای را در نظر می‌گیرند: هر یک از فیلم‌ها را از حافظه خود بازسازی می‌کنند و این نسخه‌های «سوئدی» را به مشتریان ناآگاه اجاره می‌دهند تا برای فروشگاه پول جمع‌آوری کنند.

آنچه ظاهر می‌شود، کمدی دیوانه‌وار و سبک‌دل درباره قدرت جمعی فیلم‌سازی و فضیلت‌های ماندگار فروشگاه‌های ویدیویی آجر و ملات است. طنز تلخ توصیه به کسی که چنین فیلمی را در یک سرویس استریم تماشا کند بر من گم نشده است، اما مهربان باش، عقب یک کمدی دست کم گرفته شده و جذاب است که شایسته دیده شدن است، چه در VHS، چه DVD، چه در جریان یا بله، حتی در سوئد. -TE

فیلم هایی برای تماشا در Prime Video

گاو اول

جان ماگارو در حالی که در فیلم First Cow یک گاو بسیار بامزه را نوازش می‌کند، ردای قرن نوزدهمی شمال غربی اقیانوس آرام را می‌پوشد.

تصویر: A24

کارگردان: کلی رایشارت
ریختن: جان ماگارو، اوریون لی، توبی جونز
خروج از Prime Video: 28 فوریه

یکی از فیلم های مورد علاقه من در این دهه، گاو اول داستان عاشقانه‌ای درباره دو مرد است که سعی می‌کنند آن را در اورگان دهه 1820 برقرار کنند، دوستی نامحتملی که با هم برقرار می‌کنند و گاوی بسیار شیرینی که با هم ملاقات می‌کنند و شیر را از آن می‌دزدند (به روشی دوستانه). آنها از این شیر برای پختن خوراکی ها با هدف زندگی آسایش و امنیت استفاده می کنند. –PV

از بررسی مشتاقانه ما در سال 2020:

روشی که داستان کوکی و کینگ لو در تصویر بزرگ‌تری از تاریخ آمریکا قرار می‌گیرد، به اندازه شکوفایی رابطه آن‌ها در صفحه نمایش مهم یا تاثیرگذار نیست. آنها هر دو اردک های عجیب و غریب در فورت تیلیکوم هستند، جایی که توانایی ضربه زدن و بلند کردن صدای بلند نیرویی غالب در حفظ موقعیت اجتماعی است. کینگ لو بیشتر رویاپرداز است در حالی که کوکی عملی تر است، اما علیرغم مشاجرات گاه و بیگاه آنها، آنها هم روح هستند. […]

این چیزهای کوچک هستند که زندگی را ارزش زیستن می کنند. کلید این صعود در این است که ماگارو و لی چقدر با هم تناسب دارند. چشمان غمگین و صدای کمی تند ماگارو نشان دهنده ملایمت و گرما است که در حین دوشیدن گاو مودبانه با گاو گپ می زند. احساس ناامنی جزئی او با اعتماد به نفس لی متعادل می شود. حتی زمانی که کینگ لو لحظات شک و تردیدی را تجربه می کند، لی با صدایی آرام صحبت می کند و ماهرانه بین هوش حرفه ای کینگ لو و محبت واقعی او به کوکی می چرخد، زیرا وضعیت آنها به طور فزاینده پیچیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *