پنج‌شنبه, می 2, 2024
اخبار

عکس‌های کازپلی باورنکردنی از Diablo IV، لیلیت را زنده می‌کند

بازی لیلیث از دیابلو

سیندریس یک بازیکن حرفه ای از فرانسه است که تقریباً یک دهه است که در صحنه حضور داشته است. او در طول سال ها در نقش تعدادی از شخصیت های بلیزارد نقش آفرینی کرده است World of Warcraft به سنگ آتشاما آخرین او دیابلو کار شگفت انگیز است.

قبل از اینکه ادامه دهیم: بله، گفتم کاس پلیر حرفه ای. همانطور که قبلاً نوشته‌ام، درجاتی از بازی وجود دارد که در آن هنرمندان می‌توانند کارهای پولی و با حمایت مالی انجام دهند، و سیندریس مدتی است که این کار را انجام می دهد. را دیابلو به عنوان مثال، cosplay در اینجا نتیجه همکاری بین او، بلیزارد فرانسه و شرکت زیرمجموعه Steel Series است که از نظر فنی این تبلیغات را انجام می دهد، اما همچنین به سیندریس زمان و منابع می دهد تا چیزی که بسیار باورنکردنی به نظر برسد.

همانطور که در این ویدیوی ساخت کوتاه می بینید، پوشیدن لباس به این صورت است با هم بودن آسان نبود البته خیاطی وجود داشت، اما تعداد زیادی مدل‌سازی سه بعدی (یک حمایت مالی می‌تواند به دسترسی به این موارد کمک کند)، چاپ سه بعدی، پروتز و آرایش. به نوعی – با در نهایت، یک کمک کوچک از Xia، یک بازیکن فرانسوی– سیندریس نه تنها همه چیز را کنار هم گذاشت، بلکه کل آن را از پایه تنها در یک ماه ساخت:

در نهایت، چند عکس دیگر دیابلو IV جشن راه اندازی در فرانسه نشان می دهد که این لباس نه تنها در عکس ها باورنکردنی به نظر می رسد، بلکه (نسبتاً برای COSPLAY) برای قدم زدن در شب نیز مفید است.

اگر می‌خواهید کارهای بیشتری از این دست در فضای بازی ببینید، همینطور است، سیندریس یک بخش نمونه کارها در وب سایت شخصی خود دارد این نه تنها از بازی‌های بلیزارد، بلکه از چیزهایی مانند Monster Hunter نیز دارای برخی از سرگردان‌های مطلق است. Savathûn شما از Destiny 2 مخصوصاً یک “مزه مقدس” است گالری عکس هنری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *