جمعه, می 17, 2024
Xbox

خدمه خود را در Crash Team Rumble که امروز در دسترس است، تقویت کنید

بالاخره انتظار برای نسخه جدید کراش به پایان رسید! بازیکنان می توانند خرید کنند Crash Team Rumble در Xbox One و Xbox Series هدف هر تیم جمع آوری بیشترین میوه Wumpa است و در عین حال از دادن میوه های تیم مقابل به بانک Wumpa خود جلوگیری می کند. در مد واقعی Crash Bandicoot، هر نقشه مملو از خطرات، شگفتی‌ها و تله‌های وحشی است که مهارت‌های پلتفرمینگ بازیکن را آزمایش می‌کند.

تیم Toys For Bob تمام مکان‌های آشنا را که طرفداران از بازی‌های Crash قبلی می‌شناسند، انتخاب کرده و آنها را در عرصه‌های نبرد با ایستگاه‌های منحصربه‌فرد که به هر بازی حس تازه و منحصربه‌فردی می‌دهد، تجسم کرده است. Relic Stations را می‌توان توسط هم تیمی‌ها فعال کرد تا تیم خود را تقویت کند یا حریفان خود را ویران کند. برای فعال کردن یک ایستگاه باقیمانده، بازیکنان باید یادگارهای شناور پراکنده در اطراف نقشه را جمع آوری کنند و سپس آنها را در یک ایستگاه یادگار بگذارند تا قدرت فعال شود.

Relic Stations دارای توانایی های وحشی و متنوعی است و همیشه منحصر به نقشه ای است که روی آن بازی می شود. به عنوان مثال، یک نقشه دارای ایستگاه‌های Relic است که قارچ‌هایی را تولید می‌کنند که می‌توانند سرعت دشمنان را کاهش داده و به آنها آسیب برسانند، اما به متحدان شما آسیب نمی‌رسانند. در نقشه دیگری، یک ایستگاه باقیمانده ممکن است یک بشقاب پرنده مرگبار را برای شکار دشمنان احضار کند، یا حتی شهاب‌ها را از آسمان ببارد تا آسیب جدی وارد کند. هر تیم می تواند همان ایستگاه های یادگاری را فعال کند. بنابراین، این یک مسابقه دیوانه‌وار است که ببینیم کدام تیم می‌تواند برای استفاده از این توانایی‌های قدرتمند، آثار کافی را برای اولین بار ذخیره کند.

Crash Team Rumble

برای درک اینکه چگونه این ایستگاه‌های باقی‌مانده می‌توانند بر جریان بازی تأثیر بگذارند، بیایید به نقشه‌ای بی‌سابقه نگاه کنیم: Serenity Gardens. در حالی که این مرحله ممکن است صلح آمیز به نظر برسد، هر بازی در این نقشه غوغا پر از ضرب و شتم و N.Sanity است. وفادار به ریشه های آن است Crash Bandicoot 4: It’s About Timeفعال کردن ایستگاه آکانو Relic Station تیم ها را به یک حمله چرخشی قدرتمند مجهز می کند که به دشمنان آسیب می رساند و آنها را به عقب می اندازد. این گرداب قدرتمند همچنین به بازیکنان اجازه می دهد در حین پریدن سر بخورند و به تیم آنها قدرت و تحرک قابل توجهی می دهد. اگر بازیکنی برای مقابله با دشمنانی که به بانک Wumpa تیمش حمله می‌کنند مشکل دارد، او را به Akano مجهز کرده و آنها را منفجر کنید!

جمع آوری میوه وومپا همه چیز است و پربارترین برداشت از طریق ایستگاه حماسی این نقشه، یعنی Big Bonsai، حاصل می شود. در مرکز مرده نقشه، با فعال کردن این نیرو، درخت بزرگی پر از مخفیگاه‌های بالغ Wumpa ایجاد می‌شود. این میوه‌های طلایی ارزش هر کدام 100 میوه وومپا دارند و می‌توانند توسط هر یک از اعضای تیم بازیکن برداشته شوند و برای گلزنی به بانک وومپا بازگردانده شوند. حتی اگر تیم او عقب بیفتد، جزر و مد می‌تواند با یک فشار هماهنگ یکباره بچرخد تا تمام ذخایر Wumpa را در درخت بگیرد. با این حال، بازیکنان باید مراقب باشند. اگر دشمن هنگام حمل انبار وومپا او را بیهوش کند، برای همیشه رفته است. هنگامی که تیم حریف Big Bonsai را فعال می کند، باید با تیم خود کار کنید تا آنها را از به ثمر رساندن تمام آن منابع Wumpa و کسب یک شروع بزرگ باز دارید.

Crash Team Rumble

سورپرایزهای بیشتری در انتظار بازیکنان ما است Crash Team Rumble امروز برای Xbox One و Xbox Series X|S عرضه می شود (به صفحه مراجعه کنیدبرخی از شخصیت ها و لوازم آرایشی در فصل موجود است)! استراتژی خود را برنامه ریزی کنید، تیم خود را جمع آوری کنید، و از ایستگاه های باقیمانده به نفع خود استفاده کنید، همانطور که می دوید، سر خوردن، می پرید، پرش می کنید و می چرخید تا Wumpa را برای پیروزی بگیرید.

ایکس باکس لایو

Crash Team Rumble™ – نسخه لوکس

شرکت انتشارات اکتیویژن


6

39.99 دلار

این نسخه شامل موارد زیر است: – Crash Team Rumble™ برای Xbox One / Xbox Series X|S – Unlock Premium Battle Pass برای فصل 1 + 2 * – بسته دیجیتالی پروتو. شامل موارد زیر نوع کاملاً جدید Crash. Crash Team Rumble™ Crash Bandicoot™ را در مسیری کاملاً جدید قرار می دهد و قهرمانان و شروران نمادین سری را در یک رقابت تیمی 4v4 قرار می دهد. بازیکنان بر روی نقشه های متنوع و خطرناک به رقابت می پردازند، زیرا هر دو تیم با هم رقابت می کنند تا اولین تیمی باشند که به اندازه کافی میوه Wumpa را جمع آوری کرده و به پیروزی برسانند! به عنوان یک قهرمان ظاهر شوید یا با شخصیت های وحشی و N.Sane که هر کدام مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند، به شرور درونی خود غذا دهید. کار تیمی بخش اساسی هر بازی است، زیرا بازیکنان باید با هم کار کنند تا با تیم مقابل مبارزه کنند، از بانک Wumpa خود دفاع کنند و نقاط کلیدی را روی نقشه ثبت کنند تا امتیاز خود را افزایش دهند. چیزهای بیشتری برای Crash Team Rumble™ وجود دارد، با قهرمانان، حالت‌ها، نقشه‌ها، جوایز و موارد دیگر به زودی! *پس از اینکه Season 1 Battle Pass یا سیستم معادل آن در بازی در دسترس قرار گرفت، Battle Pass و 25 Tier Instant Unlock در Crash Team Rumble™ در دسترس خواهند بود. فقط برای مدت محدود. گذرنامه نبرد ممتاز (یا معادل آن) و 25 لایه آنلاک فصل 1 باید تا 12 سپتامبر 2023 پس‌خرید شوند. پاس برتر نبرد فصل 2 (یا معادل آن) باید تا 4 دسامبر 2023 استفاده شود. تاریخ های فصل ممکن است تغییر کند. حساب Activision و اتصال به اینترنت مورد نیاز است. بازی چند نفره آنلاین روی کنسول به Xbox Game Pass Ultimate یا Xbox Live Gold نیاز دارد (اشتراک جداگانه فروخته می شود). برای اطلاعات بیشتر به www.crashbandicoot.com مراجعه کنید. © 2023 Activision Publishing Inc. ACTIVISION، CRASH TEAM RUMBLE، CRASH BANDICOOT، و CRASH علائم تجاری Activision Publishing, Inc هستند. همه علائم تجاری و نام های تجاری دیگر متعلق به صاحبان مربوطه می باشند.

ایکس باکس لایو

Crash Team Rumble™ – نسخه استاندارد

شرکت انتشارات اکتیویژن


13

29.99 دلار

این نسخه شامل موارد زیر است: – Crash Team Rumble™ برای Xbox One / Xbox Series Crash Team Rumble™ Crash Bandicoot™ را در مسیری کاملاً جدید قرار می دهد و قهرمانان و شروران افسانه ای سری را در یک رقابت تیمی 4v4 قرار می دهد. بازیکنان بر روی نقشه های متنوع و خطرناک به رقابت می پردازند، زیرا هر دو تیم با هم رقابت می کنند تا اولین تیمی باشند که به اندازه کافی میوه Wumpa را جمع آوری کرده و به پیروزی برسانند! به عنوان یک قهرمان ظاهر شوید یا با شخصیت های وحشی و N.Sane که هر کدام مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند، به شرور درونی خود غذا دهید. کار تیمی بخش اساسی هر بازی است، زیرا بازیکنان باید با هم کار کنند تا با تیم مقابل مبارزه کنند، از بانک Wumpa خود دفاع کنند و نقاط کلیدی را روی نقشه ثبت کنند تا امتیاز خود را افزایش دهند. چیزهای بیشتری برای Crash Team Rumble™ وجود دارد، با قهرمانان، حالت‌ها، نقشه‌ها، جوایز و موارد دیگر به زودی! *پس از اینکه Season 1 Battle Pass یا سیستم معادل آن در بازی در دسترس قرار گرفت، Battle Pass Premium در Crash Team Rumble™ در دسترس خواهد بود. فقط برای مدت محدود. پاس برتر نبرد فصل 1 (یا معادل آن) باید تا 12 سپتامبر 2023 استفاده شود. تاریخ های فصل ممکن است تغییر کند. حساب Activision و اتصال به اینترنت مورد نیاز است. بازی چند نفره آنلاین روی کنسول به Xbox Game Pass Ultimate یا Xbox Live Gold نیاز دارد (اشتراک جداگانه فروخته می شود). برای اطلاعات بیشتر به www.crashbandicoot.com مراجعه کنید. © 2023 Activision Publishing Inc. ACTIVISION، CRASH TEAM RUMBLE، CRASH BANDICOOT، و CRASH علائم تجاری Activision Publishing, Inc هستند. همه علائم تجاری و نام های تجاری دیگر متعلق به صاحبان مربوطه می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *