پنج‌شنبه, می 2, 2024
Xbox

ورود به Xbox Game Pass: MLB The Show 24، Lightyear Frontier، Control Ultimate Edition و موارد دیگر

باز کنید، دوستان! دور بعدی بازی ها به زودی در صف دانلود و نصب شما قرار خواهند گرفت. چه بخواهید واقعیت را خم کنید کنترلبیکینی باتوم یا بیشتر را بررسی کنید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم…امم…پر! بیا توپ بازی کنیم!!

امروز در دسترس است

Warhammer 40,000: Boltgun (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
Boltgun خود را بارگیری کنید و زرادخانه فوق العاده تفنگداران فضایی را آزاد کنید تا راه خود را از طریق انفجاری از جن، پیکسل و گور در ترکیبی عالی از Warhammer 40,000، گیم پلی دیوانه کننده و گرافیک شیک شوترهای سبک دهه 90 بگذرانید.

به زودی

PAW Patrol World (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 7 مارس
در یک اکشن-ماجراجویی سه بعدی که در آن همه چیز با پنجه شما امکان پذیر است، دنیای PAW Patrol را مانند قبل کاوش کنید. به عنوان توله سگ های مورد علاقه خود بازی کنید، وسایل نقلیه آنها را رانندگی کنید و با انجام ماموریت ها و امداد و نجات سرگرم کننده، چه در حالت تک نفره یا همراه با خانواده خود در کاناپه، روز را نجات دهید. این زمان بازی نهایی PAW Patrol است!

باب اسفنجی شلوار مربعی: نبرد برای پایین بیکینی – آبرسانی مجدد (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 12 مارس
بچه ها آماده اید؟ باب اسفنجی شلوار مربعی: نبرد برای پایین بیکینی آمدن به Game Pass! در این بازسازی وفادار، در نقش باب اسفنجی، پاتریک و سندی بازی کنید و نقشه پلانکتون برای تصرف بیکینی باتم را خنثی کنید. نبرد ارتش پلانکتون از روبات های سرکش – این بار با دوستان در حالت چند نفره! با همه افراد مورد علاقه خود در Bikini Bottom که صداپیشگان اصلی آنها صداپیشگی می کنند ملاقات کنید و به پلانکتون نشان دهید که هزینه جنایت حتی کمتر از آقای کرابس است.

نسخه نهایی را کنترل کنید (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 13 مارس
این اکشن-ماجراجویی سوم شخص ماوراء الطبیعه از توسعه دهنده Remedy Entertainment شما را به چالش می کشد تا بر ترکیبی از توانایی های ماوراء طبیعی، تجهیزات قابل تغییر و محیط های واکنشی تسلط پیدا کنید، همانطور که در مسیر خود از طریق دنیایی عمیق و غیرقابل پیش بینی مبارزه می کنید. نسخه نهایی را کنترل کنید شامل بازی اصلی و تمام الحاقات منتشر شده قبلی (مبانی و خجالتی).

دیگر هیچ قهرمانی وجود ندارد 3 (ابر، کنسول و رایانه شخصی) – 14 مارس
دیگر هیچ قهرمانی وجود ندارد 3 تراویس تاچ داون قاتل اوتاکو را دنبال می کند و او یک بار دیگر کاتانای پرتو مطمئن خود را در دست می گیرد و راه خود را از ده تا از مرگبارترین مبارزان کهکشان عبور می دهد. با کاتانای پرتوی تراویس به ترکیب‌های ترکیبی امتیاز دهید و اکشن هک و اسلش را مانند قبل تجربه کنید!

محدودیت سال نوری (پیش نمایش بازی) (Cloud، PC و Xbox Series X|S) – 19 مارس
روز اول با Game Pass موجود است: خانه بین ستاره ای خود را در این ماجراجویی صلح آمیز کشاورزی در جهان باز باز کنید! مزرعه بیرونی پایدار خود را بسازید، محصولات بیگانه را پرورش دهید، مکانیک خود را سفارشی کنید و دنیای جدیدی پر از اسرار را با حداکثر سه دوست کشف کنید!

MLB The Show 24 (ابر و کنسول) – 19 مارس
روز اول با Game Pass موجود است: به سمت حصارها تاب بخورید، لحظات برنده بازی را تجربه کنید، به یک افسانه تبدیل شوید و رویاهای بیسبال خود را زنده کنید MLB The Show 24. آیا می خواهید زودتر به میدان بروید؟ اعضای Game Pass می توانند با خرید Game Pass خود قفل حداکثر چهار روز دسترسی زودهنگام و محتوای جایزه Deluxe Edition را باز کنند. بسته الحاقی لوکس دیجیتال. درباره اینکه چگونه MLB The Show 24 همچنان داستان‌های مهم لیگ سیاهان را در Xbox Wire بیان می‌کند، بیشتر بیاموزید.

در صورتیکه آن را از دست دادید

جزیره مرده 2 (ابر و کنسول) – اکنون در دسترس است
یک ویروس کشنده در لس آنجلس پخش می شود و ساکنان آن را به زامبی تبدیل می کند. گزیده، آلوده، اما بیش از مصونیت، حقیقت را در پس شیوع این بیماری کشف کنید و متوجه شوید که چه کسی هستید – یا چیست. در این ماجراجویی زامبی کشی اول شخص زنده بمانید، تکامل پیدا کنید و جهان را نجات دهید!

به روز رسانی DLC/بازی

Age of Empires II: Definitive Edition – برندگان و شکست خوردگان – 14 مارس
سفری هیجان انگیز را آغاز کنید برنده و شکست خورده! در 19 سناریو حماسی به عنوان Ragnar Lothbrok، Oda Nobunaga، Charlemagne و غیره بازی کنید. استراتژی و تصمیمات شما سرنوشت شما را تعیین می کند: آیا شما به عنوان پیروز نهایی ظاهر می شوید یا به عنوان شکست خورده سقوط می کنید؟ اکنون پیش‌سفارش خود را ایمن کنید و 15% پس انداز کنید – و آماده فتح میدان نبرد باشید!

مزایای Xbox Game Pass Ultimate

بچه ها تلو تلو خوردن بسته یکپارچهسازی با سیستمعامل هات داگ – اکنون در دسترس است
دیوانگی خود را در حالی که به خط پایان می‌روید با پوست یکپارچهسازی با سیستم‌عامل هات داگ، شکلک آتشین، 250 سنگ قیمتی و 50 توکن سفر خود را نشان دهید. Stumble Guys برای استفاده از این محتوای امتیاز (بازی رایگان) الزامی است.

قرن: عصر خاکستر – Forgotten Bay Pack – اکنون در دسترس است
با Forgotten Bay Dragon، Flaming Crude Cleaver Axe، و تقویت کننده XP 14 روزه، سکوت را نادیده بگیرید. نیاز دارد قرن: عصر خاکستر برای استفاده (بازی رایگان).

حرکت 15 مارس

بازی های زیر به زودی از کتابخانه Game Pass خارج می شوند. اگر می خواهید به تفریح ​​خود ادامه دهید، حتما از تخفیف عضویت خود استفاده کنید تا تا 20 درصد در خرید خود صرفه جویی کنید!

  • هاردسپیس: کشتی شکن (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
  • Ni no Kuni: Wrath of the White Witch بازسازی شده است (ابر، کنسول و رایانه شخصی)
  • کاغذ خرد کن (کلاد، کنسول و کامپیوتر)

در ادامه با ما همراه باشید @XboxGamePass یا @XboxGamePassPC برای به‌روزرسانی در مورد زمان در دسترس بودن این بازی‌ها، و ما مشتاقانه منتظریم که دفعه بعد شما را برای بازی‌های بیشتر در Game Pass اینجا داشته باشیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *