یکشنبه, می 5, 2024
برترین

نیکلاس کیج خبر بدی درباره National Treasure 3 دارد

نیکلاس کیج، برنده جایزه اسکار، در دو فیلم دیزنی به نام گنجینه ملی بازی کرد که درآمد زیادی به دست آورد و به این بازیگر کمک کرد تا به سطح جدیدی از شهرت اصلی برسد. با این حال، جدیدترین نوشته در این مجموعه، گنجینه ملی: کتاب اسرار 2007 است. از آن زمان، طرفداران مشتاقانه منتظر قسمت جدید بودند، اما به گفته کیج، این اتفاق نخواهد افتاد.

نه، گنج ملی 3 وجود ندارد. اگر می‌خواهید گنجی پیدا کنید، به دیزنی نگاه نکنید، باشه؟ وجود ندارد،» او گفت ScreenRant.

مجموعه گنجینه ملی تا حدودی توسط مجموعه تلویزیونی Disney+ National Treasure: Edge of History ادامه یافت. جاستین بارتا و هاروی کایتل نقش‌های خود را از این مجموعه فیلم تکرار کردند، اما این برنامه تلویزیونی مورد توجه قرار نگرفت و تمام تنها پس از یک فصل لغو شد.

این فرنچایز در سال 2004 شروع به کار کرد و داستان بن گیتس مورخ Cages را روایت می کند که مجبور شد قبل از اینکه گروهی از مزدوران بتوانند اعلامیه استقلال را بدزدند. عاقبت حتی بیشتر شد و گیتس رئیس جمهور ایالات متحده را ربود. همانطور که می بینید، خط داستانی کاملا پوچ بود، اما تماشای آن سرگرم کننده بود.

علاوه بر کیج، بارتا و کایتل، در این فرانچایز تعدادی از بازیگران مطرح از جمله دایان کروگر، شان بین، جان وویت، کریستوفر پلامر، اد هریس، بروس گرینوود و هلن میرن ایفای نقش کردند.

دو فیلم «گنجینه ملی» با هم نزدیک به یک میلیارد دلار در باکس آفیس به دست آوردند، بدون اینکه با تورم تنظیم شوند. جری بروکهایمر این سریال و همچنین برنامه تلویزیونی فعلی را تهیه کرد.

در سال 2020، گزارش شد که دیزنی در حال پیشبرد ساخت گنجینه ملی 3 است و افرادی را برای کار روی آن استخدام کرده است. البته این اتفاق هرگز نیفتاد و نظرات اخیر کیج نشان می‌دهد که هرگز چنین نخواهد شد، اگرچه هیچ چیز در هالیوود قطعی نیست.

جیسون رید تهیه کننده توضیح داد که دیزنی هرگز نتوانست «گنجینه ملی» را به یک فرنچایز واقعی تبدیل کند که شامل کالاها و جاذبه های پارک موضوعی باشد. فیلمسازی از نظر درآمد یک تجارت بی ثبات و نامطمئن است و بسیاری از فرنچایزها به منابع جانبی درآمد متکی هستند. اما گنجینه ملی هرگز در این زمینه موفق نبود.

«فکر می‌کنم بخشی از اتفاقی که افتاد… با وجود اینکه خود فیلم‌ها بسیار موفق بودند و طرفداران زیادی داشتند. این فیلمی است که همیشه مطرح می شود، به خصوص اولین. متأسفانه، شرکت هرگز نتوانست از آن به عنوان یک فرنچایز سرمایه گذاری کند. برای شرکتی مانند دیزنی سخت‌تر به نظر می‌رسد که وقتی می‌تواند داستان اسباب‌بازی بسازد یا یک کشتی تفریحی بخرد، منابع را روی چیزی متمرکز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *