جمعه, می 3, 2024
مقاله

هدف مد GTA 5 افزایش آگاهی در مورد قاچاق جنسی با گفتن داستان هایی از قربانیان است

سازمان غیرانتفاعی سوئدی Talita یک مد جدید برای GTA 5 ایجاد کرده است تا مسائل دنیای واقعی قاچاق جنسی را برجسته کند.

این سازمان به زنان کمک می کند تا از روسپی گری و قاچاق جنسی خارج شوند و با این مد، هدف خود را افزایش آگاهی در مورد این مسائل در میان مردان جوان – عاملی کلیدی در تغییر نگرش ها، دارد.

این مد با عنوان «مأموریت تالیتا» شامل چهار ماموریت قابل بازی بر اساس داستان های واقعی چهار زن است که توسط سازمان تالیتا بین سال های 2017 تا 2023 کمک شده است.

اولین تریلر بازی Grand Theft Auto 6.در یوتیوب تماشا کنید

این ماموریت‌ها در خیابان‌های لوس سانتوس انجام می‌شوند، اما روایت معمول بازی را با فرستادن بازیکنان به بیرون برای کمک به زنان از فحشا تغییر دهید.

سری GTA به دلیل نگرش های زن ستیزانه خود نسبت به زنان به طور کلی، اما به ویژه نسبت به کارگران جنسی در بازی شناخته شده است. به عنوان صفحه پرسش و پاسخ مودها می‌خواند: «آنچه که به‌عنوان یک بازی گانگستری شروع شد، اکنون به دنیایی تبدیل شده است که در آن مردم – به‌ویژه مردان جوان – با هم جمع می‌شوند، نقش‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرند و طرح داستان را شکل می‌دهند. با این حال، اینجا جایی است که مردان جوان می توانند سکس مجازی بخرند.» هر روز. و در بازی سرنوشت شخصیت های فاحشه غیرقابل بازی مشخص می شود. آنها تقریباً فقط می توانند مورد استثمار، بدرفتاری یا قتل قرار گیرند.

با توجه به اینکه GTA ممکن است اولین تماس بسیاری از مردان جوان با قربانیان قاچاق جنسی و فحشا باشد، این خطر قریب‌الوقوع وجود دارد که این بازی بر ادراکات و نگرش‌های آنها نسبت به فحشا به روش‌های مضر تأثیر بگذارد.»

Mission Talita توسط مددر FelixTheBlackCat با پشتیبانی از Vxruz_Danz ایجاد شد. علاوه بر این، این مد شامل یک ایستگاه رادیویی انحصاری با موسیقی از سوئد هاوس مافیا و سایر هنرمندان و همچنین حقایقی در مورد کار تالیتا است.


ماموریت تالیتا – نجات فاحشه های لوس سانتوس


ماموریت تالیتا – نجات فاحشه های لوس سانتوس

آنا ساندر، یکی از بنیانگذاران تالیتا، گفت: راه اندازی این مد “نشان دهنده تعهد مستمر ما به یافتن راه های جدید برای قابل مشاهده تر کردن موقعیت های جدی است که هر روز زنان زیادی در سراسر جهان با آن مواجه می شوند.”

با توجه به اینکه GTA یکی از پربازیگرترین و پخش‌شده‌ترین بازی‌ها در جهان است، راه‌اندازی Mission Talita مانند یک اسب تروا عمل می‌کند و به ما امکان می‌دهد با مخاطبانی ارتباط برقرار کنیم که به کمک آنها برای ایجاد تغییرات معنادار و پایدار نیاز داریم.»

این مد به جای قربانیان فحشا یا زنان در فحشا از کلمه روسپی استفاده می کند زیرا این کلمه در GTA 5 بسیار استفاده می شود و تالیتا می خواست به این کلمه وفادار بماند.

پرسش‌های متداول همچنین توضیح می‌دهد که چرا زنان در مد به عنوان قربانی به تصویر کشیده می‌شوند. در این بیانیه آمده است: «مأموریت ما حمایت و حمایت از زنانی است که در فحشا و قاچاق انسان برای مقاصد جنسی مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند و به آنها کمک می‌کنیم تا زندگی جدیدی بر اساس شرایط خود پیدا کنند. “بسیاری استدلال می کنند که روسپیگری می تواند داوطلبانه باشد، اما پس از ملاقات و صحبت با زنان تن فروشی به مدت 25 سال، تجربه ما این است که اکثریت قریب به اتفاق از فقر هستند یا آسیب های جنسی اولیه دارند. اینها نیروی محرکه قوی برای ورود به فحشا هستند.»

این مد برای دانلود در وب سایت موجود است وب سایت تالیتا. یک کپی از GTA 5 مورد نیاز است.

سری GTA به خاطر نمایش جنسی و خشونت بدنام است. نمونه اش غیرقابل دسترس است مینی بازی سکس قهوه داغ از GTA: San Andreas، که بعداً توسط مودهای PC فعال شد، که در کد GTA فعلی: The Trilogy – The Definitive Edition کشف شد.

GTA 6 قرار است در سال 2025 منتشر شود و یک قهرمان زن در آن حضور داشته باشد. مشخص نیست که آیا فحشا نیز شامل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *