پنج‌شنبه, می 2, 2024
اخبار

پخش فصل 3 قسمت دوم Witcher، بازیگران و آنچه تاکنون می دانیم

[Ed. note: This story contains spoilers for The Witcher season 3, volume 1.]

جلد 1 از ویچرفصل 3 نتفلیکس به تازگی از راه رسیده است، اما اگر آخرین پیشنهاد نتفلیکس را تماشا کرده باشید، می‌دانید که پایان آن در صخره‌ای عظیم به پایان می‌رسد. نتفلیکس منحل شده است ویچر فصل 3 در دو قسمت، درست مانند یکی دیگر از موفقیت های تلویزیونی بزرگ او، چیزهای غریبه. متأسفانه هنوز تقریباً یک ماه باقی مانده است تا جلد 2 در سرویس استریم ظاهر شود.

خوشبختانه لازم نیست یک ماه منتظر اطلاعات قسمت 2 باشیم – چند نکته در مورد قسمت های آینده قبلاً فاش شده است. بنابراین در اینجا همه چیزهایی است که ما تاکنون در مورد آن می دانیم ویچر فصل 3 جلد 2.

فصل 3 قسمت دوم The Witcher چه زمانی منتشر می شود؟

ویچرقسمت های بعدی در تاریخ 27 جولای منتشر می شود، بنابراین طرفداران باید تقریباً یک ماه کامل بین جلد اول و دوم صبر کنند.

فصل 3 سریال The Witcher چند قسمت است؟

جلد 1 دارای پنج قسمت و جلد 2 دارای سه قسمت خواهد بود، با این حال ما نمی دانیم این قسمت ها چقدر طولانی خواهند بود. بخش دوم از چیزهای غریبه فصل 4 شامل قسمت‌هایی بود که بیش از یک ساعت طول می‌کشید و ممکن است این قسمت پایانی باشد جادوگر قسمت های هنری کاویل نیز طولانی تر از حد معمول خواهند بود.

فصل 3 جلد 2 The Witcher درباره چیست؟

بر اساس قسمت اول فصل، جلد 2 احتمالاً نیمه دوم رمان The Witcher را دنبال می کند. زمان تحقیر. اما بدون ارائه هیچ چیز خیلی جالبی، ما احتمالاً شاهد اوج همه فتنه‌ها، فریب‌کاری‌ها و دسیسه‌هایی هستیم که در پایان جلد اول در آراتوزا ایجاد می‌شود و سپس عواقب بعدی.

آیا فصل 3 سریال The Witcher آخرین فصل هنری کاویل در نقش گرالت خواهد بود؟

بله، متأسفانه دوران کاویل به عنوان گرالت پس از آخرین قسمت از فصل 3 به پایان می رسد. هنگامی که فصل 4 شروع می شود، احتمالا بیش از یک سال دیگر، نقش گرالت را لیام همسورث بازی می کند.

در حالی که نمی دانیم این تغییر چگونه رخ خواهد داد یا چه چیزی ممکن است در داستان گنجانده شود، جادوگر تهیه کننده اجرایی Tomek Baginski گفت YahooUK که مطابق با افسانه خواهد بود و “بسیار بسیار نزدیک به فراایده هایی است که در کتاب ها، به ویژه در کتاب پنجم ریشه دوانده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *