یکشنبه, می 5, 2024
تکنولوژی

چندین فاش شده چیزهای زیادی در مورد سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 بعدی به ما می گوید

در حالی که حدود یک ماه تا رویداد بعدی Samsung Galaxy Unpacked باقی مانده است، ممکن است ایده بسیار جامعی در مورد آنچه که از نسخه بعدی گلکسی Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 انتظار داریم داشته باشیم. چندین افشای اطلاعات در چند روز گذشته اطلاعات زیادی را در مورد ظاهر گوشی ها – و آنچه در زیر کاپوت مربوطه آنها پنهان شده است – قبل از رونمایی رسمی نشان داده است.

نشت توییتر از ریوگنوس در ۲۵ ژوئیه عکسی از یک گوشی تا شده را به اشتراک گذاشت که شبیه گلکسی زد فلیپ ۵ در یک قاب بلوک و مشکی است (از طریق 9to5Google). این کیس بخش زیادی از طراحی را پنهان می کند، اما آنچه می بینید ادعاهای قبلی را تأیید می کند. به عنوان مثال، صفحه پشتی ممکن است همان صفحه نمایش 3.4 اینچی با وضوح 720 در 748 باشد که پیش بینی شده بود. همچنین می‌توانید لنزهای دوربین کنار هم را که یکی دیگر از شایعات به‌روزرسانی طراحی است، ببینید.

تاشو قطره‌ای شکل قبلاً در گوشی‌های رقیب مانند Oppo Find N2 استفاده شده است و گفته می‌شود که چین و چروک‌های قابل مشاهده در نقطه تاشو گوشی‌ها را کاهش می‌دهد – چیزی که از زمان شروع به کار تلفن‌های تاشو را آزار می‌دهد.

در مرحله بعد، افشاگر پرکار SnoopyTech روز دوشنبه مردم را به شکار رفتگر فرستاد که منجر به یک سری رندر از Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 در رنگ های مختلف شد. توییت با کد باینری به عنوان اولین اشاره خوانندگان در حین ترجمه از این موضوع آگاه شدند Pastebin برای نکات بیشتر و در نهایت برای رندرها و مشخصات. من برخی از رندرها را در گالری زیر گردآوری کرده ام:

در برگه داده، SnoopyTech نیز در دنباله crumb گنجانده شده است، رنگ ها به عنوان کرم ذکر شده است. گرافیت؛ نعنا؛ و اسطوخودوس برای Z Flip 5 و Icy Blue. کرم رنگ؛ و Phantom Black برای Z Fold 5.

به غیر از رنگ‌های جدید و تغییرات آشکار طراحی، تغییرات دیگر در گوشی‌های تاشو سامسونگ شامل پردازنده‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 ارتقا یافته و بدنه نازک‌تر برای هر دو گوشی است که تا حدی شایعه ماه آوریل مبنی بر کاهش عمق Z Fold 5 را تایید می‌کند.

بر اساس مشخصات فاش شده SnoopyTech، Fold 5 از 14.2 میلی متر – باریک ترین نقطه گلکسی Z Fold 4 تا شده – به 13.4 میلی متر کوچک می شود. Z Flip 5 نیز نازک‌تر می‌شود و در هنگام تا شدن 15.1 میلی‌متر می‌آید، در مقایسه با 15.9 میلی‌متر در باریک‌ترین نقطه Z Flip 4 تا شده. مدل سال قبل در نهایت، این فاش نشان می دهد که آرایه دوربین Fold 5 ممکن است دارای یک تله فوتو 12 مگاپیکسلی باشد – سایر فاش شده های قبلی تله فوتوی مورد استفاده در Fold 4 را در 10 مگاپیکسل قرار داده اند.

دو نقص قابل توجه در نشت SnoopyTech وجود دارد: مدل 128 گیگابایتی و مدل 1 ترابایتی برای هر دو گوشی وجود ندارد. اگرچه این بدان معنا نیست که ما این ظرفیت‌های ذخیره‌سازی را در گوشی‌های نهایی نخواهیم دید، ارزش آن را دارد که در ماه آینده به آن توجه کنیم. در غیر این صورت، هیچ تفاوت دیگری بر اساس مشخصات ذکر شده توسط SnoopyTech مشخص نشد – مشخصات عمر باتری، اتصال Wi-Fi، RAM و موارد دیگر همه به اجزای داخلی تا حد زیادی بدون تغییر اشاره دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *