جمعه, می 3, 2024
مقاله

استودیوی Lost Boys Interactive که متعلق به گیربکس است، با اخراج‌های «قابل توجه» مواجه شده است

بخش قابل توجهی از استودیوی Lost Boys Interactive متعلق به Gearbox از کار کنار گذاشته شده است.

همانطور که توسط عواقبتوسعه دهنده بیش از 400 نفر را استخدام کرده است، اما بسیاری از آنها به لینکدین رفته اند تا اخبار اخراج در استودیو را به اشتراک بگذارند.

این اخراج‌ها جدیدترین برنامه بازسازی Embracer است، شرکتی که مالک Gearbox توسعه‌دهنده Borderlands است (که به نوبه خود مالک Lost Boys Interactive است).

جرد پیس تهیه کننده گفت: «به نظر می رسد که بخش قابل توجهی از Lost Boys Interactive امروز اخراج شده اند، از جمله من. لینکدین هفته گذشته. او گفت که اخراج افترمث “تمام رشته ها را در همه سطوح تحت تاثیر قرار داده است.”

Eurogamer با Gearbox و Embracer تماس گرفته تا جزئیات این اخراج ها را روشن کند.

گرگ لامبراکیس، تصویرگر و آلی گرر، انیماتور، در لینکدین تایید کردند که شغل خود را از دست داده اند.

مدیر هنری گفت نیک بارون: «دیروز قطعا سخت ترین روز دوران حرفه ای من بود. اگرچه من از اخراج شرکت در Lost Boys Interactive در امان ماندم، بسیاری از هنرمندان با استعداد و افراد کاملاً فوق العاده اخراج شدند.

Lost Boys Interactive یک استودیوی پشتیبانی است که در سال 2017 تأسیس شد و روی بازی هایی مانند Tiny Tina’s Wonderlands، Diablo 4 و Borderlands 3 و غیره کار کرده است. در سال 2022 توسط گیربکس خریداری شد.

در سپتامبر سال گذشته گزارش شد که Embracer در حال بررسی فروش گیربکس است. گیربکس سپس ایمیلی را برای کارمندان ارسال کرد و گفت که «گزینه‌های زیادی» در حال بررسی هستند.

چندین دور اخراج کارکنان در استودیوهای متعلق به امبراسر، همگی بخشی از “برنامه بازسازی جامع” این مجموعه است که در پی فروپاشی یک مشارکت سرمایه گذاری 2 میلیارد دلاری، بنا به گزارش ها با ساووی گیمز تحت حمایت عربستان سعودی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *