پنج‌شنبه, می 2, 2024
برترین

باندل AGDQ 2024 Humble شامل هفت بازی شگفت‌انگیز تنها با قیمت 10 دلار است

ماراتن دوی سرعتی 2024 Awesome Games Done Quick (AGDQ) از یکشنبه 14 ژانویه آغاز می شود. به مناسبت این مناسبت، Humble یکی را ارائه می دهد بسته بازی‌های سریع 2024 بازی‌های عالی انجام شد با چندین بازی که در طول رویداد خیریه یک هفته ای به نمایش درآمد.

تنها با 10 دلار، هفت بازی رایانه شخصی، از جمله عناوین AAA مانند شخصیت اکشن brawler شیک، دریافت می کنید بایونتا و Borderlands 2: Game of the Year Editionو همچنین هندی مانند پلتفرمر پازل تحسین شده سلستتیرانداز اول شخص Cyberpunk Sprawl، خزنده سیاهچال پلتفرم اکشن دوبعدی آستالون: اشک زمینو جانشین معنوی Castlevania خون آلود: آیین شب. این بسته با بازی پلتفرم کلاسیک سه بعدی سگا تکمیل شده است Sonic Adventure 2 به علاوه آن DLC Sonic Adventure 2: Battle. تمامی بازی ها و DLC های خریداری شده در باندل، کلیدهای Steam هستند.

این یک انتخاب عالی از بازی ها با هر قیمتی خواهد بود، اما 10 دلار یک معامله است. اکنون بسته را بردارید و شاید بتوانید برخی از استراتژی‌های سرعت دویدن را که در طول AGDQ 2024 نمایش داده شده است را برای خودتان امتحان کنید.

درست مانند ماراتن AGDQ 2024، بسته Humble برای بنیاد پیشگیری از سرطان پول جمع آوری می کند. بنابراین اگر احساس سخاوتمندی خاصی دارید، می‌توانید تعهد خود را افزایش دهید و کمک مالی بیشتری برای تحقیقات، درمان و پیشگیری از سرطان بپردازید.

بسته بازی‌های 2024 سریع Humble’s Awesome Games Done تا 26 ژانویه در دسترس خواهد بود. در همین حال، AGDQ 2024 از 14 تا 20 ژانویه اجرا می شود و دارای ده ها سرعت در طول هفته است، از جمله اولین مسابقه با سرعت توسط یک سگ. برای اطلاعات بیشتر در مورد ماراتن، راهنمای نحوه تماشای AGDQ 2024 ما را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *