جمعه, می 17, 2024
مقاله

خالق فاینال فانتزی افسانه نام سریال را بی اعتبار می کند

هیرونوبو ساکاگوچی، خالق فاینال فانتزی، منشا نام این سریال را تایید کرده است.

سال‌ها اسطوره‌ها می‌چرخید و طرفداران گمانه‌زنی می‌کردند، اما ساکاگوچی در مصاحبه‌ای جدید به مناسبت سی و پنجمین سالگرد سریال، پاسخی قطعی ارائه کرد.

او گفت: «در واقع داستان چندان جالبی نیست. “این فیلم از Fighting Fantasy الهام گرفته شده است.”

فاینال فانتزی | مصاحبه ویژه سی و پنجمین سالگرد قسمت 1 از 2در یوتیوب تماشا کنید

زمانی که اولین بازی در حال توسعه بود، سری Dragon Quest در حال رونق بود، اما اغلب به «Drakue» خلاصه می‌شد. ساکاگوچی و تیم که می خواستند بازی آنها به چیزی با استفاده از الفبای رومی کوتاه شود، روی FF مستقر شدند.

با این حال، Fighting Fantasy قبلاً دارای علامت تجاری بود. او گفت: «بنابراین ما با اکراه فاینال فانتزی را به عنوان آخرین راه حل انتخاب کردیم.

ساکاگوچی در پاسخ به افسانه های شهری در مورد این نام به معنای “توهم نهایی”، توضیح داد که این نام از طرف بچه های مدرسه ای آمده است که پس از اینکه معلمشان معنی را برای آنها توضیح داد، برای او کارت پستال فرستادند. او گفت: «وقتی رسید، گفتم: «از آن استفاده می‌کنیم!» من واقعاً باید از آن معلم تشکر کنم.»

افسانه هایی وجود دارد که نشان می دهد شرکت در آستانه ورشکستگی قرار دارد و این بازی آخرین شانس آنها برای موفقیت است، اما به نظر می رسد این درست نباشد.

ویدیویی که در بالا می بینید، مجموعه پس از انتشار Final Fantasy Pixel Remasters در پلی استیشن و سوییچ را در اوایل سال جاری جشن می گیرد.

ساکاگوچی توسط مدیر هنری کازوکو شیبویا و مدیر برند یوشینوری کیتاسه همراه خواهند شد.

اگر Final Fantasy 16، آخرین قسمت این مجموعه را بازی کرده‌اید، داستان‌های پنهان آخر بازی را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *