یکشنبه, می 5, 2024
مقاله

طبق گفته EA، Dragon Age: Dreadwolf تا آوریل آینده منتشر نخواهد شد

EA آخرین گزارش نتایج مالی خود را منتشر کرده است که رکورد رزرو خالص 1.95 میلیارد دلاری را برای سه ماهه اخیر تأیید کرده است – و متأسفانه، بازی موردانتظار Dragon Age: Dreadwolf توسعه دهنده BioWare حداقل تا آوریل سال آینده منتشر نخواهد شد.

Dragon Age: Dreadwolf که حداقل از سال 2017 به نوعی در حال توسعه بوده است، هرگز تاریخ انتشار رسمی مشخص نشده است، اما گزارش‌های سال گذشته نشان می‌دهد که BioWare در اواخر سال 2023 برای عنوان مورد انتظار عرضه می‌شود.

زمانی که استودیو اکتبر گذشته تایید کرد که Dreadwolf وارد توسعه آلفا شده است و تا انتها قابل پخش است، امیدها برای انتشار در سال 2023 در میان طرفداران زنده ماند – اما این امیدها اکنون با حذف از طریق EAs از بین رفته است. برنامه انتشار تازه منتشر شده برای سال مالی جاری.

تیزر تریلر The Next Dragon Age – Game Awards 2020.

برنامه EA شامل تمام عناوین اعلام شده است که قبل از آوریل آینده منتشر می شوند، با بازی Lords of the Rings: Heroes of Middle Earth، Super Mega Baseball 4 و F1 که همه در سه ماهه اول سال جاری منتشر می شوند، در حالی که Q2 Immortals of Aveum، Madden 24 و نسخه های قبلی این بازی با نام FIFA، EA Sports FC شناخته می شود.

آخرین بازی اعلام‌شده EA، NHL 24، در سه ماهه سوم سال مالی جاری منتشر می‌شود، و علاوه بر آن، ناشر اشاره می‌کند که عنوان معرفی‌نشده EA Sports و بازی مسابقه‌ای نیز وجود دارد که قبل از پایان سال مالی منتشر خواهد شد. – به معنای عدم بوییدن در عصر اژدها: Dreadwolf قبل از سال مالی 2025 در اول آوریل 2024 آغاز می شود.

جدای از عدم انتشار آشکار Dragon Age: Dreadwolf، آخرین گزارش مالی EA نتایج بی سابقه ای را برای ناشر نشان می دهد، با رزرو خالص 1.95 میلیارد دلاری برای آخرین سه ماهه منتهی به 31 مارس 2023، که 11 درصد افزایش نسبت به سال قبل دارد. . این در درجه اول به دلیل عملکرد تجارت Live Services است، به‌ویژه FIFA 23 توانسته است فروش مادام‌العمر EA Sports FIFA 22 را در عرض تنها شش ماه پشت سر بگذارد و آن را به “موفق‌ترین راه‌اندازی در تاریخ فرنچایز” تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *