جمعه, می 3, 2024
مقاله

اسناد دادگاه سونی پس از کشف جزئیات ویرایش شده حذف شدند

مدارک سونی در دادگاه پس گرفته شد زیرا این شرکت نتوانست اطلاعات مالی را به درستی ویرایش کند.

به عنوان بخشی از پرونده قضایی در حال انجام بین مایکروسافت و FTC، سونی اسنادی را ارائه کرد که جزئیات اطلاعات محرمانه در مورد تجارت پلی استیشن خود را نشان می داد. طبق معمول، جزئیات مهم در این اسناد ویرایش شده است. حداقل باید باشند.

به دلیل تصمیم نادرست آینده نگر برای استفاده از نشانگر Sharpie برای ویرایش اطلاعات کلیدی، محتوای این ویرایش‌ها پس از اسکن سند به راحتی قابل مشاهده است.

DLC Burning Shores از Horizon Forbidden West در اوایل سال جاری منتشر شد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این مستند نشان داد که Horizon Forbidden West برای توسعه در طول پنج سال 212 میلیون دلار (168 میلیون پوند) هزینه کرد و 300 نفر را در این پروژه مشارکت داد.

در همین حال، ساخت انحصاری پلی استیشن The Last Of Us Part 2 220 میلیون دلار (174 میلیون پوند) هزینه داشت و حدود 200 نفر را استخدام کرد.


اسناد سونی به درستی ویرایش نشده است.

یکی دیگر از مستندهای سونی ادعا کرد که یک میلیون گیمر 100 درصد از زمان بازی خود را صرف بازی Call of Duty کرده اند. این نمایشگاه دوم، همچنین با ویرایش ضعیفی، نامه‌ای از جیم رایان، مدیر عامل سونی به FTC است (تصویر زیر را ببینید).

همانطور که توسط لبهنامه رایان به شرح زیر است:

در سال 2021 تمام خواهد شد [14?] میلیون ها کاربر (بر اساس دستگاه) 30 درصد یا بیشتر از زمان خود را صرف بازی Call of Duty کردند، بیش از شش میلیون کاربر بیش از 70 درصد از زمان خود را صرف بازی Call of Duty کردند و تقریباً یک میلیون کاربر 100 درصد از زمان بازی خود را صرف بازی کردند. ندای وظیفه. در سال 2021، بازیکنان Call of Duty به طور متوسط ​​هزینه کردند [116?] ساعت ها در سال بازی Call of Duty. بازیکنان Call of Duty که بیش از 70 درصد از زمان خود را صرف بازی Call of Duty می کنند، به طور متوسط ​​296 ساعت را صرف بازی کردن این فرنچایز کرده اند.


نامه جیم رایان به FTC

مسلماً هیچ یک از این اطلاعات آنقدر تعجب آور نیستند. با این حال واضح است که سونی اشتباه بزرگی مرتکب شد.

دادگاه تلاش کرد تا اشیای آسیب دیده را از پرونده حذف کند، اما خیلی دیر شده بود. خسارت وارد شده است.

در جایی دیگر در جریان مذاکرات دیشب، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت گفت که مایل است محصولات انحصاری کنسول را کنار بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *