شنبه, می 4, 2024
مقاله

پلی استیشن 5 بتا به شما اجازه می دهد تا روشنایی چراغ پاور را تنظیم کنید

قابلیت تنظیم روشنایی چراغ پاور کنسول شما یکی از چندین ویژگی مفید است که در نسخه بتا بعدی به‌روزرسانی کنسول پلی‌استیشن 5 گنجانده شده است.

در حالی که «روشن» سطح روشنایی پیش‌فرض نشانگر است، شرکت‌کنندگان بتا نیز در صورت تمایل می‌توانند بین «متوسط» و «کم» یکی را انتخاب کنند.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

فعل و انفعالات جدید اشتراک گذاری روی صفحه نمایش نیز به صورت اشاره گر و واکنش های ایموجی در دسترس خواهد بود. شرکت‌کنندگانی که اشتراک‌گذاری صفحه را در حالت تمام صفحه تماشا می‌کنند، می‌توانند این شکلک‌ها را برای تشویق و جشن گرفتن برای میزبان ارسال کنند.

اشاره گرها به بینندگان اجازه می دهند تا اشیا و مناطق را برای ارائه راهنمایی برجسته کنند. من مطمئن هستم که این فقط با بهترین نیت استفاده خواهد شد.

کنترلر DualSense (از جمله Edge) در این بتا نادیده گرفته نشده است. پلی استیشن نرم افزار کنترلر خود را برای بهبود ویژگی های صدا به روز کرده است. این بهبودها شامل اجازه دادن به بلندگوهای کنترلر برای تولید صدای با صدای بالاتر و حذف نویز بهتر است.

کیفیت ورودی میکروفون این کنترلرها به لطف مدل جدید یادگیری ماشین هوش مصنوعی بهبود یافته است. نویز پس‌زمینه ناشی از فشار دادن دکمه‌ها و صدای بازی کاهش می‌یابد و در نتیجه تجربه چت صوتی بهتری ایجاد می‌شود.» پلی استیشن توضیح داد.

این شرکت اعلام کرد مشتاقانه منتظر هرگونه بازخورد در مورد آخرین نسخه بتا PS5 است. این شرکت قصد دارد «در ماه‌های آینده» این به‌روزرسانی را به صورت جهانی منتشر کند، اما خاطرنشان می‌کند که برخی از ویژگی‌های ذکر شده در اینجا ممکن است در نسخه نهایی گنجانده نشوند یا «تغییرات قابل توجهی داشته باشند».




تنظیمات روشنایی بتا PS5

اعتبار عکس: پلی استیشن

در جایی دیگر از اخبار پلی استیشن 5، اخیراً اعلام شد که بازسازی Uncharted: Drake’s Fortune در حال بررسی است. چندین بازسازی و ریمستر از IP های دیگر آنها در حال حاضر روی پلتفرم موجود است، از جمله The Last of Us Part 1 و Part 2 و Demon’s Souls.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *