پنج‌شنبه, می 2, 2024
اخبار

ویدیو و عکس های مورد علاقه ما از بازی C2E2 2023

عکس های کازپلی

را نمایشگاه کامیک و سرگرمی شیکاگو که بیشتر با نام C2E2 شناخته می شود، چند هفته پیش برگزار شد و تقریباً 100000 بازدید کننده را طی سه روز جذب کرد.

در میان آنها، البته، برخی از بازیکنان، برخی نیز وجود داشتند عالی cosplayers و aطبق معمول، تمام عکس ها و ویدیوهای اینجا توسط Mineralblu ارائه شده است (در صفحه فیس بوک او می توانید موارد بیشتری از او را مشاهده کنید). همچنین طبق معمول، یک واترمارک روی هر عکس قرار می‌گیرد که اطلاعات رسانه‌های اجتماعی بازیکن و شخصیتی که در آن نقش آفرینی می‌کند را ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که مطابق با گالری cosplay اخیر ما (از WonderCon مارس)، در اینجا تعداد زیادی Zelda وجود دارد، حتی اگر بازی هفته ها تا انتشار باقی مانده است. مردم خیلی هیجان زده بودند!

اوه، و اگر به نظر می رسد که ما فقط یک گالری C2E2 را اجرا کرده ایم، به این دلیل است که ما این کار را انجام دادیم.! نمایش 2022 در سال بسیار دیرتر از حد معمول بود – سپتامبر در مقابل مارس/آوریل – همانطور که بود پس از همه گیری باز می گردد. نمایش سال آینده در آوریل 2024 برگزار می شود و نشان دهنده بازگشت به قالب سنتی تر است تقویم.

این EXPO C2E2 COMIC CON 2023 CHICAGO BEST COSPLAY MUSIC VIDEO CHAMPIONS AX BEST COSTUMES ANIMEX EXPO است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *