جمعه, می 3, 2024
برترین

جزئیات بیشتر در مورد نقشه های چند نفره جدید Modern Warfare 3 فاش شد

فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare III قرار است در تاریخ 7 فوریه منتشر شود، و ما نگاهی دقیق به سه نقشه چند نفره جدید که به عنوان بخشی از این فصل ارائه می‌شوند، انداخته‌ایم. در مورد مقصد توریستی منحصر به فرد ویستا در بالای کوه، منطقه خروج ترمینال فرودگاه و خانه Stash House اطلاعاتی کسب کنید.

ویستا یک نقشه با اندازه متوسط ​​است که در یک مقصد گردشگری بالای کوه در برزیل تنظیم شده است و دارای مسیرهای متعددی است که مناطق اصلی و همچنین مناطق داخلی قابل دسترسی را به هم متصل می کند. این نقشه شامل رستوران‌ها و غرفه‌های مواد غذایی، مغازه‌ها و فضاهای بیرونی و همچنین یک فونیکولور با ماشین تراموا باز است که می‌توان از آن به عنوان پوشش استفاده کرد. داربست دسترسی به سقف و سایبان ساختمان را برای دسترسی کمتر به مناطق محبوب فراهم می کند.

در حال اجرا: Call of Duty: Modern Warfare III | تریلر نقشه چند نفره فصل 2

خانه Stash یک نقشه کوچک جدید است که در یک خانه کوچک اما مجلل تنظیم شده است که مشخصا متعلق به شخصی است که تجارت قانونی انجام نمی دهد. تمام اکشن ها در یک بلوک کوچک از خانه یک طبقه، با یک گاراژ و چند وسیله نقلیه پارک شده در جلو اتفاق می افتد. این خانه دارای ورودی ها و خروجی های متعددی است که بازی را جذاب می کند و همچنین یک جکوزی در باغ وجود دارد که در مواقع اضطراری می توان از آن به عنوان پوشش استفاده کرد. تریلر جدید همچنین شامل یک تخم مرغ عید پاک Breaking Bad برای طرفداران چشم عقاب است – پیتزای پرتاب شده روی سقف گاراژ.

آخرین نقشه جدید Departures است، یک نقشه با اندازه متوسط ​​که در فرودگاه بین المللی Zakhaev تنظیم شده است، همان فرودگاهی که در نقشه ترمینال نشان داده شده است. حرکت‌ها جنبه‌ای متفاوت از زاخایف را نشان می‌دهد، بازیکنانی را در لابی اصلی با پیشخوان‌های ورود، پست‌های بازرسی امنیتی، و یک منطقه خروج مسافران در فضای باز که توسط خودروهای اورژانس مسدود شده است، قرار می‌دهند. درست مانند ترمینال، بسیاری از مخفیگاه های جالب برای بازی های تاکتیکی در انتظار شما هستند.

فصل 2 این هفته در تاریخ 7 فوریه برای Modern Warfare 3 و Warzone منتشر می شود و شامل نقشه های جدید، یک Battle Pass جدید و حالت های بازی جدید می شود. همه چیزهایی را که در مورد فصل آینده می دانیم در راهنمای ما بیابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *