چهارشنبه, می 1, 2024
برترین

این همان چیزی است که ارباب حلقه ها در یک فیلم پیکسار به نظر می رسد

با در نظر گرفتن اوج فیلم‌سازی فانتزی، ارباب حلقه‌های پیتر جکسون هم برای جکسون به‌عنوان کارگردان و هم برای شرکت‌های تولید بی‌شماری که روی آن کار می‌کردند، نامی برانگیخت – اما اگر این سه‌گانه به‌عنوان انیمیشن توسط پیکسار ساخته می‌شد، چه می‌شد؟

این سوالی است که کاربر اینستاگرام بنمورنین با مجموعه‌ای از تصاویر که Fellowship اصلی (به‌علاوه یک جایزه Arwen) را نشان می‌دهد که در سبک انیمیشنی نمادین پیکسار ارائه شده است، سعی دارد به آن پاسخ دهد.

در حالی که رندرها به وضوح بر اساس بازیگرانی است که در سه گانه PJ ظاهر شده اند، این سبک بیشتر یادآور انیمیشن ارباب حلقه ها محصول 1978 رالف باکشی است.

رندرها با هوش مصنوعی با Midjourney تولید می‌شوند، به عنوان بخشی از روندی که شاهد آن بوده است که بسیاری از فرنچایزهای معروف با همین رفتار روبرو شده‌اند. بن مورنین نیز تولید کرد جنگ ستارگان به سبک پیکساردر حالی که کاربر Reddit Özdemirburak نسخه دیگری از ارباب حلقه‌ها پیکسل‌شده را نشان داد که شامل گولوم و گالادریل نیز می‌شد.

اگر امیدوار به ساخت یک فیلم کامل در این سبک هستید، جو روسو از برادران روسو تخمین زده است که هوش مصنوعی می‌تواند طی دو سال آینده یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «بسیار شایسته» تولید کند – اگرچه موانع و موانع زیادی وجود دارد. قبل از اینکه این موضوع به واقعیت تبدیل شود، به نگرانی های اخلاقی رسیدگی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. GameSpot ممکن است بخشی از درآمد را در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *