جمعه, می 3, 2024
مقاله

راه‌اندازی مجدد The Alone in the Dark در ماه اکتبر راه‌اندازی می‌شود و پیش‌گفتار قابل پخش آن امروز در دسترس است

از زمان رونمایی غافلگیرکننده سال گذشته، چیز زیادی از راه‌اندازی مجدد Alone in the Dark از THQ Nordic نشنیده‌ایم، اما اکنون این پروژه امیدوارکننده با تاریخ انتشار 25 اکتبر بازگشته است و – برای کسانی که در میان ما بی‌صبر هستند – یک مقدمه قابل پخش که اکنون شروع می‌شود در دسترس است.

نسخه اصلی Alone in the Dark که در سال 1992 برای آنهایی که خیلی جوان نیستند منتشر شد، سفری واقعاً پیشگامانه به ناشناخته را ارائه داد. این فیلم که به طور گسترده به عنوان پدر ژانر وحشت بقا شناخته می شود، پیشگام فرمول خانه ترسناک با دوربین ثابت بود که بعدها بر آثاری مانند Resident Evil و Silent Hill تأثیر گذاشت.

نسخه بازسازی شده THQ Nordic از Alone in the Dark – که توسط توسعه دهنده سوئدی Pieces Interactive تحت مدیریت Soma و Amnesia: The Dark Descent، میکائیل هدبرگ، نظارت می شود – بر اساس ایده اصلی فیلم اصلی سال 1992 است که بازپرس خصوصی ادوارد کارنبی در آن نقش آفرینی کرد. او به امیلی هارتوود کمک می کند تا در مورد خودکشی عمویش در عمارت شنزار Derceto تحقیق کند، او گوتیک جنوبی را با تلاش برای فیلتر کردن ترکیب اصلی کاوش، مبارزه، معماها و تاریخ از طریق یک لنز مدرن تر، تغییر می دهد.

نگاهی دیگر به تصویرسازی مجدد Pieces Interactive’s Alone in the Dark.

همانطور که قبلا توسط THQ اعلام شده بود، راه‌اندازی مجدد شامل بخش‌هایی در خارج از عمارت است که کارنبی و هارت‌وود را به قبرستان‌های فراموش‌شده، بایو و غیره می‌برد. و اکنون تایید شده است که قهرمانان قابل بازی ما توسط دیوید هاربر از Stranger Things و جودی کامر از Killing Eve (که یک معمای جاری را حل می کند) به تصویر کشیده می شوند. بسته به شخصیتی که انتخاب می‌کنید، دیدگاه متفاوتی در مورد داستان خواهید داشت، با رویدادهای جایگزین و واکنش‌های منحصر به فرد NPC دلیلی برای دو بار بازی در آن ایجاد می‌کند.

راه‌اندازی مجدد THQ چیزهای زیادی دارد، از زیبایی‌شناسی برجسته گوتیک جنوبی گرفته تا موسیقی متن موسیقی جاز تاریک (با انصاف از موزیسین Jason Kohnen) که کاملاً عاشقان ترسناک و گیمرهای کنجکاو من را مجذوب می‌کند. تاریک از طریق یک قسمت پیش درآمد قابل پخش بخار، پلی استیشن 5و Xbox Series X/S از امروز.

گفته می‌شود که تصمیم برای انتشار یک پیش‌پرداخت، الهام‌گرفته از دموی بازی Alone in the Dark 2 از Jack in the Dark است و بازیکنان نقش دختر جوانی به نام گریس را بر عهده خواهند گرفت که در حال کاوش در عمارت Derceto است تا نامه‌ای بنویسد. امیلی هارتوود دستورات عمویش را می فرستد. Pieces Interactive پیشنهاد می‌کند که این باید به بازیکنان ایده‌ای درباره جو کلی که در نسخه کامل Alone in the Dark هدف آن هستند، بدهد، اما خاطرنشان می‌کند که به دلیل سن قهرمان، نبردها نمایش داده نمی‌شوند.


دیوید هاربر از Stranger Things نقش ادوارد کارنبی را بازی می کند.

و اگر مقدمه شما را جلب کند، THQ Nordic واقعاً می خواهد DLC جایزه Alone in the Dark را برجسته کند، که باید اعتراف کنم که بسیار خوب است. این بسته که Deceto 1992 Costume Pack نامیده می‌شود، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا نسخه‌های Carnby و Hartwood را با مدل‌های اصلی خود در سال 1992 جایگزین کنند.

Alone in the Dark زمانی که در 25 اکتبر برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه شود، در دو نسخه در دسترس خواهد بود. یک نسخه استاندارد (هزینه 49.99 پوند / 59.99 یورو / 59.99 دلار آمریکا) و همچنین یک نسخه لوکس وجود دارد که علاوه بر بسته لباس های ذکر شده، با یک کتاب هنری، یک بسته فیلتر ترسناک قدیمی و یک حالت تفسیری با بازی کارگردان راه اندازی مجدد ارائه می شود. میکائیل هدبرگ و به ویژه شامل فردریک راینال است که بازی اصلی را توسعه داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *