چهارشنبه, می 8, 2024
PC

نسخه جولای PC Gamer UK اکنون در فروش است: Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin

در این ماه، ما دسترسی انحصاری جهانی به Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin، RTS جدید و فوق‌العاده حماسی Frontier را دریافت می‌کنیم. برای ویژگی پوشش قطعی ما، گیم‌پلی‌هایی که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند، جزئیات هیجان‌انگیز جناحی و همچنین توضیحاتی عمیق از توسعه‌دهندگان بازی در مورد نحوه ارائه یک تجربه بازی بد، واقعی و شخصیت‌محور توسط استودیو دریافت می‌کنیم. به نظر می رسد که ژانر RTS را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. Realms of Ruin واقعاً مانند یک بازی به نظر می رسد!

همانطور که جلد شگفت انگیز ما در این ماه فاش می کند Realms of Ruin آماده است که حماسی ترین RTS فانتزی تمام دوران باشد. (اعتبار تصویر: آینده)

علاوه بر پست اصلی خود، دو پست عالی دیگر نیز در این شماره داریم که شامل تاریخچه نهایی بازی‌های رایانه‌های شخصی جنگ ستارگان و نگاهی به بحث‌برانگیزترین بازی‌های رایانه‌های شخصی منتشر شده است. از Doom تا Cyberpunk 2077، بازی های زیادی وجود داشته اند که جنجال و رسوایی جدی به راه انداخته اند و این ویژگی مجموعه ای از بدترین متخلفان را نشان می دهد.

چند بازی لعنتی خوب جنگ ستارگان برای رایانه های شخصی وجود دارد، و همچنین تلاش هایی در سطح Jar-Jar صورت گرفته است. (اعتبار تصویر: آینده)

ما مشتاقانه منتظر بازی های بیشتری در کنار Realms of Ruin در این نسخه هستیم. پیشرو در این پیش‌نمایش‌ها، بازی کلاسیک کلاسیک آینده Shadows of Doubt است، یک بازی تشخیص رویه Shadows of Doubt. یک تجربه بی پایان کارآگاهی شبیه به Deus Ex با زیبایی نوآر علمی-تخیلی را تصور کنید، جایی که جنایات را در یک ماسه‌بازی شهری کشف و حل می‌کنید – بله، Shadows of Doubt واقعاً چیزی خاص به نظر می‌رسد. ما همچنین در حال پیش‌نمایش بازی تیرانداز جدید Hyperviolent، شبیه‌ساز جنگی تاکتیکی مبتنی بر جوخه دهه ۸۰، Jagged Alliance 3، معمای هنری Humanity، و مجموعه‌ای از عناوین جدید هیجان‌انگیز از جمله WrestleQuest، Slay the Princess، و Kriegsfront Tactics هستیم. این یک مشکل انباشته است!

همانطور که ویژگی رسوایی این ماه نشان می دهد، بحث و گفتگو و بازی رایانه شخصی هرگز از هم دور نبوده اند. (اعتبار تصویر: آینده)

و سپس بررسی های این ماه به رهبری Star Wars Jedi: Survivor، شمشیر نوری جدید هیجان انگیز و گسترده از Respawn Games است. ما همچنین نقدهای رسمی پخش کننده رایانه شخصی را برای Terra Nile، The Last of Us: Part 1، Ravenbound، Minecraft Legends، Dead Island 2، Sherlock Holmes: The Awakened و Age of Wonders 4 ارائه می کنیم.

آیا به ارتقای لپ تاپ گیمینگ علاقه دارید؟ ما شش تا از بهترین سیستم های جدید موجود در بازار را بررسی و رتبه بندی کردیم. (اعتبار تصویر: آینده)

همه اینها به اضافه یک آزمایش گروهی جامع از شش تا از جدیدترین و قدرتمندترین لپ تاپ های بازی موجود در بازار، اولین قسمت از یک دفتر خاطرات جدید درخشان با XCOM 2، نصب مجدد با تأخیر زمانی بازسازی شاهزاده ایرانی در سال 2008، داستانی جالب را روایت می کند. مسلما مهم ترین هفته در تاریخ بازی های رایانه های شخصی، فهرستی جامع از بهترین بازی های حال حاضر، نظرات تند در مورد بزرگترین اخبار بازی های رایانه شخصی، و گزارش ویژه در مورد تضاد فرهنگی بین گیمرهای از پیش ساخته شده و سفارشی رایانه های شخصی، و جزئیات دقیق راهنمای بازی به شما نشان می دهد که چگونه در بازی Star Wars Jedi: Survivor حرفه ای شوید. و این تمام نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *