جمعه, می 17, 2024
مقاله

سیاه چال های هینتربرگ قلبم را ربودند

من شما را به خاطر از دست دادن Dungeons of Hinterberg در طول ارائه بزرگ تابستانی Xbox می بخشم. حدود چهل دقیقه بعد، بین یک فیلم ترسناک جدید از استودیوی کالت مورد علاقه The Chinese Room و حضور بازیگر شخصیت کمتر شناخته شده کیانو ریوز، که مکمل جواهرات مستقل کمتر شناخته شده Cyberpunk 2077 بود، قرار گرفت. اما من آن را نمی بخشم، ممنون که اکنون آن را فراموش کردید، زیرا من کمی بیشتر از Dungeons of Hinterberg را پشت درهای بسته در لس آنجلس دیدم و گوش کنید: این بازی خوب به نظر می رسد درخشان.

در آن، شما در نقش لوئیزا، یک ماجراجوی توریستی که در روستای هینتربرگ اتریش تعطیلات خود را سپری می کند، می شوید. هینتربرگ، شهری کوهستانی زمانی خواب‌آلود، اخیراً انبوهی از این گردشگران ماجراجو را دیده است، با 25 سیاه‌چال پر از موجودات افسانه‌ای عجیب که چند سال پیش ناگهان در کوه‌های مجاور ظاهر شدند. شما آنجا هستید تا کاوش کنید فقط به این دلیل که معماها را حل می‌کنید و با شمشیر خود اجنه را می‌کشید – اما از آنجایی که این یک تعطیلات رسمی است، شما فقط برای قدم زدن در شهر، گپ زدن با مردم محلی یا بازدید از بارها برای رفتن، رفع فشار در آنجا هستید. هوای کوهستان


در اینجا تریلر Xbox Showcase برای Dungeons of Hinterberg را مشاهده می کنید.

در طول دموی کوتاهی که به طور متناوب توسط رجینا ریزینگر و فیلیپ سیفرید، بنیانگذاران توسعه دهنده اتریشی Microbird میزبانی می شد، چند سیاهچال مختلف را در عمل دیدیم. اولی نوعی دنیای متبلور، به رنگ ترقه و آبی-صورتی بود که در آن قفل اسنوبرد را باز می کنید، که می توانید از آن برای حرکت در مناطق باز مانند Sable استفاده کنید و همچنین از آن در برخی نبردها استفاده کنید. هر منطقه مجموعه ای از توانایی های منحصر به فرد خود را دارد که می توانید در سیاه چال های آن استفاده کنید. بنابراین ما سوار بر تخته خود روی نوعی ریل آسیاب جادویی به یک میدان نبرد کوچک رفتیم.

در آنجا دعوا می شود با چند اجنه غرغر و یک مینی رئیس به طرز لذت بخشی آزار دهنده: یک مرد بز سیاه و گردن دراز – من عدالت را در مورد آن رعایت نمی کنم – که با فرو بردن سرش به زمین حمله می کند. شترمرغ و اجازه دهید در جای دیگری ظاهر شود تا شما را با آن شلاق بزند. سیفرید به ما می گوید که این بر اساس هیولایی از فولکلور اتریشی به نام Percht ساخته شده است و بسیار عجیب است. اسطوره آلپ دقیقاً همان گنجینه موجودات عجیب و غریبی است که ما دوست داریم در آنها کاوش کنیم و الهام بخش بسیاری از دشمنانمان باشیم.» در این مورد، برای کمی عمق نبرد نیز نوید خوبی است – دارای دومین نوار سلامتی است که در ابتدا می رود. از طریق آسیب جادوی هدفمند باید برچیده شود.









پس از آن از طریق یک پورتال جادویی به جهان فراتر می رود و سپس به یکی دیگر، در بالای تپه ها، در مسیری عجیب از طریق پل ها و جنگل ها و قابل دسترسی از طریق توانایی ویژه آن منطقه، یعنی Wind Power: شما باید یک حرکت بزرگ داشته باشید. آسیاب بادی خود را برای باز کردن پورتالی که در انتظار شماست باز کنید. در آنجا، جهان بیشتر حول معماهای محیطی می چرخد ​​که از ما می خواستند ترکیبی از کره چشم های عجیب و غریب و متورم را به سمت اجسام پرتاب کنیم تا آنها را بچرخانیم و خود را با یک گردباد کنترل شده درست کنیم تا به اطراف حرکت کنیم. گاهی اوقات زاویه دوربین به سمت یک طرف، پرسپکتیوهای تقریباً دوبعدی پلتفرمر تغییر می‌کند، و ظاهراً این بخشی منظم از آنچه Dungeons of Hinterberg ارائه می‌دهد، با سیاه‌چال‌هایی از جهان‌های معمایی عمیق گرفته تا یک باس فایت چالش‌برانگیز را شامل می‌شود.

با این حال، جادوی واقعی در هینتربرگ، مرکز زیبای تیرول نهفته است، جایی که دوست دارید با دیگر ماجراجویان و ساکنان کوهستان معاشرت کنید. قایق‌خانه کوچک در کنار دریاچه دارای امکانات توریستی مانند اجاره قایق است که در صورت نیاز می‌توانید با شخصیت دیگری آن‌ها را کشف کنید. در یک شیرینی فروشی در میدان اصلی، از کنار استادی دوست داشتنی و سبیلی می گذریم که به دلایلی مرموز، باید با شما دوست شوید. در منطقه خرید، می‌توانید معجون‌هایی برای کاوش تهیه کنید یا سوغاتی بخرید تا به شخصیت دیگری بدهید. و در اینجا به کرامپسبار می رسیم، دیسکوی کهن الگویی با جعبه شکلات. در اینجا با یک خبرنگار یوپی به نام تراویس آشنا می شویم که برای نوشتن مقاله ای در مورد مد شکار هیولا به شهر آمده است و می خواهد برای آن با شما مصاحبه کند.


بخش بزرگی از جنبه سیم کارت زندگی اجتماعی شاد کردن شخصیت های مختلف است – در این مورد باید هوشمندانه پاسخ دهید تا او را به روشی درست تحت تاثیر قرار دهید. ریزینگر به شوخی می‌گوید، تراویس «کمی بیش از حد یک هیپستر» است که نمی‌تواند بیش از حد درگیر مد ماجراجویی شود، در حالی که تراویس در دعوای درون‌بازی Europop در پشت صحنه، شانه‌های بالا انداخته و ابروها را بالا می‌برد. حدس می‌زنم که او ترجیح می‌دهد در یک بار جالب در برلین بگذرد.»

بازی‌های RPG اکشن می‌توانند شریک مناسبی برای سیم‌های زندگی باشند – Shenmue، با تاکید بر شخصیت، فضا و موقعیت مکانی بیش از همه به ذهن متبادر می‌شود – اما همه این‌ها لحن عجیبی را ایجاد می‌کنند. ریزینگر به من گفت که “تجربه بسیار جالبی” است که ایده یک بازی شکار هیولا را امتحان کنم و سپس به شهر برگردم تا شنیسل بخورم و با هم بنشینم. در نهایت، توسعه دهنده Microbird از همان چیزی که من را به خود جلب کرد، سود برد و آن این بود که آنها فقط آن را نشان دادند.









هر دوی ما اساساً این پروژه را از خانه شروع کردیم، این یک نمونه اولیه بود و شروع کردیم به توییت کردن کمی و نمایش آثار هنری. من فکر می‌کنم خیلی خوب کار کرد، زیرا آثار هنری کمی غیرمعمول‌تر بودند.» و ما در واقع افراد زیادی را دریافت کردیم که واقعاً به ما مراجعه کردند و علاقه نشان دادند – این در طول همه‌گیری بود، بنابراین ما فقط از خانه به صورت ویدیویی تماس گرفتیم. ریزینگر.

«ایکس‌باکس هم در آن زمان به ما نزدیک می‌شد و من فکر می‌کنم تا آنجا که ترکیب اجتماعی پیش می‌رود، از توییت‌های اولیه متوجه شدیم که اگر محیطی مدرن دارند، اما کسی که اهل شمشیر است و جادو دارد.» و تله‌کابین، اونجا چه خبره؟ و من فکر می‌کنم که این افراد مجذوب شده بودند، بنابراین به‌خوبی نتیجه داد، مردم واقعاً عصبانی نبودند، بلکه بیشتر مجذوب آن شدند.»


سیفرید در مقابل رزینگر افزود: «هنگام ارسال، فقط می‌توانیم به آن اشاره کنیم و بگوییم: «این ریتوییت‌ها را ببینید؟»

حق با شماست، اما خدای من، آیا آن را زیر پا می گذارند؟ مردم آن را می‌خواهند، زیرا می‌خواهند در این مکان باشند، دنیایی پر از رنگ‌های کمیک پوینتیلیستی و شخصیت‌های انسانی فوری و آدم‌های خنده‌دار و بی‌اهمیت. آنها می خواهند در کوه های آلپ تعطیلات خود را بگذرانند و با شمشیر خود به نام Supercut 2.0 گرملین های کوچک عجیب و غریب را به زمین بزنند، به اطراف بگردند و در مناظر باشکوه بچرخند و به کلبه خواب آلود خود در کوه ها برگردند تا به دریاچه خیره شوند و… بازدم. فقط در یک دمو کوتاه، Dungeons of Hinterberg قلب من را تسخیر کرد و آن را به کوه دزدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *