پنج‌شنبه, می 2, 2024
مقاله

مدیر عامل Saber Interactive می‌گوید KOTOR بازسازی «زنده و خوب» است

متیو کارچ، رئیس Saber Interactive، گفت که بازسازی The Knights of the Old Republic علیرغم جدایی این شرکت از Embracer هنوز “زنده و سالم” است.

شایعات زیادی در مورد وضعیت بازی منتشر شده است، به خصوص پس از اینکه ناشر Embracer اخیرا دارایی Saber خود را به قیمت 247 میلیون دلار فروخت.

با این حال، کارچ این را تایید کرد IGN بازی هنوز در حال توسعه فعال است.

تریلر بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – تریلر PlayStation Showcase 2021 | PS5در یوتیوب تماشا کنید

او گفت: «روشن و واضح است که ما روی آن کار می کنیم. بارها در مطبوعات منتشر شده است. چیزی که می‌توانم بگویم این است که بازی زنده است و ما متعهد هستیم که از انتظارات مصرف‌کننده فراتر برویم.»

پس از اینکه نسخه بازسازی شده برای اولین بار در سال 2021 اعلام شد و سه سال در حال توسعه در Aspyr بود، به نظر می رسید که توسعه آن پس از گزارش هایی مبنی بر “به تاخیر افتادن نامحدود” در خطر باشد.

اخیراً منابع اعلام کردند که بازی همچنان در حال کار است و این بازی همچنان در بازی‌های آینده در آخرین گزارش مالی Embracer ذکر شده است. پس از جدایی Saber و Embracer، تأیید شد که “تعدادی از عناوین” هنوز در حال توسعه هستند.

اکنون تایید شده است که KOTOR Remake یکی از این بازی ها است.

بازی نقش آفرینی Star Wars در ابتدا در سال 2003 منتشر شد و توسط BioWare توسعه یافت. از آن زمان به یک کلاسیک محبوب تبدیل شده است و از آن زمان چندین بار مجدداً منتشر شده است، از جمله در سوییچ در سال 2021.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *