پنج‌شنبه, می 2, 2024
اخبار

یونیتی حدود 1800 نفر را اخراج می کند

تصویر: واحد

بر اساس یک گزارش جدید، یونیتی حدود 1800 شغل یا حدود 25 درصد از کارکنان خود را تعدیل می کند. رویترز در روز دوشنبه.

بر اساس گزارش ها، این بزرگترین موج اخراج کارکنان در تاریخ این شرکت نرم افزاری است – بسیار بزرگتر از اخراج هایی که در سال 2011 رخ داد. نوامبر سال گذشته– و تا پایان اسفند تکمیل خواهد شد. یونیتی در 12 ماه گذشته سه دور اخراج را تجربه کرده است.

جیم وایتهرست، مدیر عامل موقت، در یادداشتی داخلی نوشت: «ما تعداد کارهایی را که برای تمرکز بر کسب و کار اصلی خود انجام می دهیم و موفقیت بلندمدت و سودآوری خود را افزایش می دهیم، کاهش می دهیم. رویترز. این یادداشت در تاریخ 8 ژانویه برای تمامی کارکنان یونیتی ارسال شد.

کوتاکو Unity Software برای نظر دادن تماس گرفته است.

محصول شاخص یونیتی نرم افزار Unity Engine است، یک موتور بازی انعطاف پذیر و محبوب که از بازی های بزرگ و کوچک متعددی پشتیبانی می کند – از جمله سنگ آتش و پوکمون GO. این شرکت در سپتامبر گذشته در مرکز یک جنجال بزرگ قرار داشت زمانی که تغییراتی را در نحوه دریافت هزینه از توسعه دهندگان و ناشران برای استفاده از فناوری خود اعلام کرد. توسعه‌دهندگان ممکن است مجبور باشند برای هر نصب هزینه بپردازند، که می‌تواند برای بازی‌های رایگان موبایلی یا بازی‌های محبوب در پلتفرم‌هایی مانند Steam گران تمام شود. پس از انتشار ناموفق این تغییرات، به سرعت با واکنش شدید توسعه دهندگان مواجه شد. یه وقتایی خیلی بلند شد شرکت عذرخواهی کرد و برگشت بیشترین از برنامه های جدیدش.

در ماه اکتبر، مدت کوتاهی پس از همه این اتفاقات، جان ریستلو، مدیرعامل وقت یونیتی استعفا داد. در این مرحله، مدیر عامل موقت فعلی وایت هرست مدیریت شرکت را بر عهده گرفت. در ماه نوامبر، طی آخرین دور اخراج، مدیر عامل جدید ادعا کرد که شرکت به یک “تنظیم مجدد به حالت پیش فرض

این اخراج های اخیر روند وحشتناکی را در صنعت بازی های ویدیویی که در بحران به سر می برد، ادامه می دهد در سال 2023 حدود 6000 شغل از بین خواهد رفت. و چیزهایی به نظر می رسد در سال 2024 بهتر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *