شنبه, می 4, 2024
PlayStation

نحوه بهینه سازی بازی خود با کنترلر بی سیم DualSense Edge – PlayStation.Blog

انتخاب بازیکن یکی از جنبه های کلیدی پلی استیشن 5 است کنترلر بی سیم DualSense Edge. ویژگی‌های بسیار قابل تنظیم و عملکرد بالا، گزینه‌های زیادی را برای تطبیق گیم‌پلی با ترجیحات بازیکن باز می‌کند. طیف گسترده ای از گزینه ها هم گیمرها و هم توسعه دهندگان را خوشحال می کند. پس چه کسی بهتر از توسعه دهندگان بازی، اطلاعاتی در مورد بهینه سازی کنترلر بی سیم DualSense Edge شما ارائه می دهد؟

مجموعه جدیدی از Developer Experience با دیدگاه‌های توسعه‌دهندگان در استودیوی سانتا مونیکا، EA Sports و Bungie به بررسی راه‌های خاص بازی برای بهینه‌سازی گیم‌پلی با کنترلر بی‌سیم DualSense Edge می‌پردازد. از تنظیم ارتفاع ماشه برای حملات رعد و برق سریع در زمین در FIFA 23 گرفته تا تغییر دکمه‌های عقب برای تعویض یکپارچه سلاح در God of War Ragnarok، در اینجا نحوه سفارشی‌سازی کنترل‌کننده بی‌سیم DualSense Edge برای مطابقت با سبک بازی‌تان آمده است.

خدای جنگ راگناروک

توسعه دهنده: سانتا مونیکا استودیو

در God of War، ماشه‌ها اغلب فشار داده می‌شوند، زیرا در آنجا حملات اصلی و هدف قرار می‌گیرند. بنابراین من از پایه های پایین برای محرک ها استفاده کردم تا بیشتر شبیه دکمه های معمولی به نظر برسند.
جیسون مک دونالد، مدیر طراحی استودیو سانتا مونیکا

در God of War Ragnarök شما می خواهید شخصیت خود را نسبتاً سریع حرکت دهید، به خصوص در میانه مبارزه. بنابراین من میله آنالوگ سمت چپ را روی تنظیم سریع قرار دادم و چوب آنالوگ سمت راستی که استفاده می شود برعکس حرکت دوربین، هدف گیری و غیره را انجام داد.
میهیر شت، طراح اصلی مبارزات، استودیو سانتا مونیکا


نحوه بهینه سازی گیم پلی خود با کنترلر بی سیم DualSense Edge

فیفا 23

توسعه دهنده: EA Sports

با کنترلر بی‌سیم DualSense Edge، بازیکنان FIFA/FC می‌توانند تجربه FIFA/FC خود را بیشتر شخصی‌سازی کنند و بر روی چیزهایی تمرکز کنند که بیشتر برای کنترلر اهمیت دارد. برخی از بازیکنان ترجیح می‌دهند چوب سمت راست‌شان در حرکات مهارتی دقیق باشد، در حالی که برخی دیگر هنگام تعویض، حساسیت بیشتری را ترجیح می‌دهند. برخی از بازیکنان می‌خواهند کنترل‌های سطح سیستم را مطابق با اولویت‌های خود نقشه‌برداری کنند. در مقابل، دیگران توانایی فعال کردن سریع‌تر دویدن را با تنظیم طول ماشه‌ها دوست دارند.

کنترلر DualSense Edge به بازی دفاعی من کمک فوق العاده ای کرده است زیرا می توانم راحت تر Running Jockey را فعال نگه دارم (L2 + R2) در حالی که Teammate Contain یا Player Switching را با استفاده از دکمه های جدید بازگشت (به عنوان L1 و R1) فعال می کنم. دکمه‌های اضافی در پشت کنترلر و شخصی‌سازی آن‌ها با دستوری که می‌خواهید می‌تواند هنگام انجام یک مسابقه مهم FUT Champions یا دربی مقابل در حالت حرفه‌ای بسیار ارزشمند باشد..
توماس کالفی، تهیه کننده بازی، EA Sports

از جمله کاربردی‌ترین ویژگی‌هایی که کنترلر DualSense Edge را مشخص می‌کند و مخصوصاً برای علاقه‌مندان به FC مناسب است، ماشه‌های تطبیقی ​​و دکمه‌های برگشت آن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با حرکت سریع‌تر بین تاکتیک‌های تیمی مختلف یا تغییر تاکتیک‌ها سریع‌تر واکنش نشان داده و هوشمندانه‌تر بازی کنند. ذهنیت تیمی بدون نیاز به برداشتن انگشت شست از روی چوب. علاوه بر این، توانایی تغییر نقشه هر دکمه برای مطابقت با ترجیحات آنها و تنظیم حساسیت ماشه به طرفداران FC کنترل و سفارشی سازی بیشتری را بر تجربه بازی خود می دهد. مطمئناً تجربه لذت بخش تر و بهتری است.
Danillo Abreu، طراح بازی، EA Sports


نحوه بهینه سازی گیم پلی خود با کنترلر بی سیم DualSense Edge

سرنوشت 2

توسعه دهنده: Bungie

کنترلر DualSense Edge عالی بود زیرا به من این امکان را می داد تا در فعالیت های اوج Destiny 2 در هر دو PvP و PvE عمیق تر شوم! من در حال حاضر دو پیکربندی اصلی دارم که برای Trials of Osiris و Raids بین آنها جابجا می شوم – و یک بارگیری درون بازی همسان دارم که هر کدام را تحسین می کند. توانایی جابجایی یکپارچه بین الزامات فعالیت های اصلی Destiny 2، چه در بازی و چه در خارج از بازی، بازی را تغییر داد!
اندی سالزبری، مدیر ارشد رسانه های اجتماعی، Bungie

به‌عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص حالت‌های PvP در Destiny 2 مانند Iron Banner و Scorched، اینکه بتوانم تنظیمات کنترلر مورد نظر خود را ترسیم کنم، سفارشی کردن آن را به سبک بازی خاص من بسیار آسان می‌کند. وقتی به Scorched می روم دلم می خواهد هرج و مرج باشد. این بسیار سرگرم کننده است که قدرت انفجاری این حالت را شارژ کنید و سپس با استفاده از گزینه های پشتی تعویض شده برنامه ریزی کنید که دقیقا چگونه آتش را از بالا ببارانم. این باعث می‌شود از ذهنم بیرون بیایم و به من اجازه می‌دهد از هرج و مرج کاملی که همیشه هنگام استفاده از این حالت پیش می‌آید لذت ببرم. با گزینه های مختلف در جلو و پشت کنترلر، این یک تجربه شخصی تر است و شخصی سازی به معنای راه های بیشتری برای بازی برای همه است..
لیانا روپرت، مدیر انجمن، Bungie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *